Find job

Voice Solution Consultant

Vil du være med til at sikre at vores kunder får den mest effektive og moderne kommunikationsløsning, der sikrer den bedst mulige kundebetjening og det mest effektive samarbejde?

”KMD gennemgår i disse år en spændende transformation, hvor vi arbejder målrettet og kontinuerligt med at forbedre os i et tiltagende konkurrencepræget marked. Vi arbejder løbende på at skabe nye digitale genveje, og ser det som vores ansvar at bidrage med innovative løsninger, som understøtter og udvikler Danmarks velfærd og det private erhvervsliv. Et væsentligt element i forhold til dette er at sikre, at offentlige og private virksomheder har de bedst mulige forudsætninger for at kommunikere med sine omgivelser på den bedst mulige måde.”

Om jobbet

De seneste år har KMD haft stor succes med Managed Network Services på såvel det private som offentlige marked, hvor vi har vundet en lang række store og mindre kontrakter. Potentialet er langt større, og vi søger derfor en Voice Solution Consultant, der har dokumenteret succes og stor erfaring med udvikling, salg og implementering af store og komplekse kommunikationsløsninger baseret på Skype for Business samt en række forskellige CallCenter-løsninger.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for design af store og komplekse Unified Communications løsninger baseret på Skype for Business og udvalgte CallCenter-løsninger som f. eks. Zylinc, Competella og Miralix.
  • I samarbejde med leveranceorganisationen at sikre, at driftsafviklingen kan ske i overensstemmelse med kundernes krav og definerede SLA’er.
  • Udvikle løsninger i presales fasen og skabe det vindende tilbud
  • Deltage i kontraktforhandlinger med kunden
  • Sikre implementering hos kunden – både af teknik og processer
  • Forestå overdragelse af kontrakter til leveranceorganisationen
     

Om dig

Det er vigtigt for os, at du har et stort kundefokus og flere års erfaring it- eller telefonibranchen.

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

Vi forestiller os, at du har en stor og opdateret viden på området. Du kan drive og styre en effektiv dialog med topledelsen og beslutningstagere hos vores kunder. Pondus og respekt for andre betyder, at du naturligt bevæger dig på alle organisatoriske niveauer hos kunder og i KMD.

For at passe til stillingen har du:

  • Flere års erfaring med udvikling, salg og implementering af komplekse kommunikationsløsninger
  • Har implementeret og designet Skype for Business samt en eller flere Call-centerløsninger
  • Erfaring med komplekse kontraktforhandlinger på højt niveau
  • Lyst og evne til at bevæge dig i krævende og performance orienterede miljøer
  • Et skarpt blik for forretningsmuligheder
  • Viden og erfaring der gør, at kunder og kollegaer søger sparring
     

Teamplayer, drive og gode kommunikationsevner

Som en del af vores team:

  • Mestrer og anvender du viden om KMD og partneres løsninger til at skabe værdifulde løsninger for kunderne
  • Har du indsigt og kompetence til at få den vindende løsning afstemt og godkendt af kunden, leveranceorganisationen og samarbejdspartnere
  • Er du en teamplayer, der kan deltage i mange forskelligartede opgaver
  • Har du en høj energi og drive samt stærke kommunikationsevner og er god til at skabe dialog
     

Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet den rigtige kandidat til jobbet - så send en ansøgning afsted snarest muligt og gerne inden ansøgningsfristen d. 09.03.2018.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte underdirektør Per Frey og på tlf.: (+45) 2060 8600.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.