Find job

UX-designer til TV 2 UX & Digitalt Produkt Design

Hos TV 2 er vi dagligt i kontakt med 1 million danskere på tværs af vores digitale produkter, som tæller tv2.dk, TV 2 PLAY og Apps som Nyheder, Sport, Vejr og tvtid. UX & designteamets formål er at arbejde med design som strategisk værktøj, både på tværs af vores digitale produktportefølje og i vores organisation. I praksis betyder det, at vores arbejde skal være til glæde for brugerne, til gavn for forretningen og muligt for udviklerne at realisere. Vi arbejder i en agil udviklingsorganisation med inkrementelle produktforbedringer i tæt samarbejde med strategerne i product management og redaktioner.

Vi tilbyder

Som UX’er hos os i Odense vil du i 2018 have fokus på TV 2 PLAY på tværs af produkter. Der er store ambitioner for udviklingen af produktet og forretningen og med omkring 350.000 aktive brugere og over 10.000 stykker indhold samt seks livekanaler, på tværs af 6 digitale platforme og alle skærmstørrelser fra mobil til storskærm, er der nok at tage fat på.

Dertil får du mulighed for at:

  • Sætte dit præg på redesign-processen og på produktet, stregerne er langt fra tørre endnu.
  • Arbejde agilt og bidrage til etablering af praksis for systematisk brugerinvolvering og hypoteseafprøvning i alle forbedringstiltag.
  • Etablere og systematisk mappe logiske flows med fokus på konvertering, fastholdelse, churn minimering, brugsscenarier og kontekst.
  • Hjælpe med at øge konvertering i forskellige flows bl.a. gennem A/B-tests og Adobe Target.
  • Undersøge, analysere og præsentere brugerbehov og insights fra både kvan og kval.
  • Arbejde sammen med +70 søde, dygtige og ambitiøse kollegaer om at forme såvel teamet som hele udviklingsafdelingen.
     

Vi forventer, at du har solid erfaring med de klassiske UX-discipliner;

  • Wireframing (fx Sketch eller Axure) og Prototyping (både klikbare og håndtegnede).
  • User research og brugerinvolvering, brugertest og analytics.
  • Validering af hypoteser gennem eksperimenter. Task analysis, brugerrejser og journey mapping.
  • At du tænker tracking, funnels og mulighed for A/B-test ind, når du designer IA og flows.
  • Ved hvad microinteractions og transitions kan gøre for oplevelsen og branded.
  • Og dertil har minimum tre-fem års erfaring med digital produktudvikling.
     

Yderligere informationer

Arbejdsstedet vil primært være på Kvægtorvet i Odense, men du vil også følges med kollegaer til TV 2 på Teglholmen i København op til én gang i ugen, da teamet er fordelt på begge lokationer.

Vi holder samtaler løbende.

Ansøgningsfrist

31. marts 2018

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Maja Sørensen Raunbak, Chef UX & Digital Produkt Design
mail : mrau@tv2.dk
Tlf.: 3010 0201


TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Odense

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.