Find job

Cloud Consultant

Brænder du for public cloud og kunderådgivning? Så er du måske vores nye konsulent. 

Om jobbet 

Med din solide forståelse for IT, skal du løse opgaver af varierende størrelse - fra transformationsprojekter til opgaver, hvor kunden allerede er i drift. Du vil være tilknyttet vores kontor enten i Aarhus eller i København, men du kommer også til at tilbringe en del tid ude ved vores kunder. Dit fokus er at løse opgaverne med respekt for kundens forretning og vores driftsorganisation, så vores løsninger fungerer. 

Du bliver en del af afdelingen ”Consulting”, der består af kompetente konsulenter som leverer ydelser og services, der understøtter resten af organisationen fra implementering til drift. Vi tilbyder services igennem hele leverancelivscyklussen som afklaring og rådgivning via workshops, analyser, optimering, implementering og teknisk projektledelse samt support fra kundens lokation. 

Ansvar & opgaver 

Du bliver en del af drivkraften i cloud-teamet og får til opgave at være strategisk rådgiver indenfor public clouds hos vore kunder - men bliver også hørt internt. Du får til opgave at drive integratorrollen som en naturlig del af at være en IT-outsourcing-partner. 

Du får ansvaret for din egen portefølje, og du følger opgaverne helt til dørs. Du kommer til at arbejde sammen med alle vores kompetencegrupper, men du skal selv være drivkraft. Der er primært tale om opgaver som rådgivning, migreringer, forædling af et eksisterende miljø og workshops med kunder og efterfølgende opgaver. 

Du kan begå dig på tværs af organisationen, kan trække på mange kompetencer, og du er klar til at dele din viden med dine kolleger. Du holder dig løbende opdateret på cloud-teknologier og verdenen omkring cloud computing. 

Faglige kvalifikationer 

Du kan dokumentere flere års erfaring som tekniker eller konsulent med base i Microsoft-teknologier, og du skal have arbejdet med Azure/AWS samt Office 365. 

Desuden forventer vi, at du kan sige ja til de fleste af nedenstående punkter: 

  • Du har fokus på at implementere den rigtige løsning hos kunden i samarbejde med vores Solutions Architects. 
  • Du kan deltage i udviklingen af ITADELs metoder og strategiske overvejelser inden for Cloud-teknologier.  
  • Du er passioneret, når det kommer til arbejdet med Cloud-teknologier (Azure, AWS og Office 365).  
  • Du har en god forretningsforståelse. 
  • Du har erfaring som konsulent eller specialist inden for løsningsdesign og implementering. 
  • Du har 2-3 års erfaring med public cloud as-a-service produkter (IaaS, PaaS, SaaS). 
  • Du er Microsoft-certificeret, og har du certificeringer inden for Azure Infrastructure Solutions er det en fordel. 
  • Du kan ADFS og har kendskab til hybrid cloud-løsninger. 
  • Du må gerne have erfaring indenfor andre Public Clouds som Amazon AWS, Google Cloud Platform, VMware eller lignende platforme. 
  • Du har en stærk forståelse af Cloud Computing-arkitekturer. 
  • Du har erfaring med at designe og dokumentere it-infrastruktur herunder virtualiseringsplatforme og/eller større cloud-løsninger. 
  • Du taler dansk og engelsk på et professionelt niveau. 
     

Personlige kompetencer 

  • Du er en moden person, der har gennemslagskraft og en naturlig selvsikkerhed.  
  • Du respekterer forskellige typer af mennesker, og som person er du positiv og humoristisk.  
  • Dit fokus er på løsninger og ikke problemerne, og derfor har du skabt gode resultater i din karriere.  
  • Kender du ikke en teknologi i dybden, giver du ikke op, men ser muligheden for at lære.  
  • Du er vant til at kommunikere med kunder, og du fremstår seriøs og troværdig, og du leverer, hvad du lover. 
     

Vi tilbyder dig et højt fagligt niveau 

Vi er en virksomhed i vækst med store ambitioner og lyst til at forandre og forbedre os til gavn for vores kunder. Stillingen er noget for dig, hvis du brænder for at arbejde med passionerede mennesker. Dine kolleger i ITADEL er selvkørende med et højt fagligt niveau. 

Vores kerneværdier er kompetence, hjælpsomhed, handlekraft og nysgerrig. Og det er ikke bare noget vi siger. I praksis betyder det, at vi er skarpe på vores fagområder og parate til at investere, hvis det gør dit arbejde lettere og styrker løsningen. Det betyder også, at vi altid er klar til at hjælpe dig igennem pressede situationer - og at vi forventer det samme fra dig. Endelig betyder det, at vi hellere handler nu end om en halv time. Også selvom kravet om akut handling måske kommer lidt ubelejligt. 

Du får løn, der matcher dine kvalifikationer samt en attraktiv pensionsordning og helbredsforsikring. 

Kontaktperson 

Ved spørgsmål til opslaget kan Thomas A. Schmidt, Consulting Manager, taxs@itadel.dk kontaktes. Ansøgninger bliver behandlet løbende, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt. Angiv gerne i ansøgningen, om du søger til kontoret i Aarhus eller København. 

Om ITADEL 

ITADEL er et selstændigt selskab baseret på TDC Hosting som blev købt ud af Maj Invest i starten af 2017. Vores hovedkontor ligger i Aarhus (flytter snart til Viby Torv) samt i København (Ballerup). De seneste 10 år har vi været i konstant vækst, og i dag har vi en omsætning på over en halv mia. DKK. I 2004 havde vi 50 medarbejdere – i dag har vi over 300 medarbejdere.  

ITADEL tager ansvaret for driften af forretningskritisk it hos en lang række danske og internationale virksomheder. Vi er den aktør i markedet, der har de services, markedet efterspørger, og vi kan arbejde dynamisk og på tværs af egne og 3. parts platforme takket være tværgående viden og kompetencer.  Vi differentierer os på en unik kombination af fleksibilitet og agil kundetilpasning samt sikkerhed og tryghed via modne processer. Vores medarbejdere er fagligt tunge med bred og massiv driftserfaring på tværs af systemer og løsninger. Vi er den lille virksomhed, der har vokset sig stor, og undervejs har vi opbygget erfaring og operationel viden – det betyder, at vi i dag har stor kundeforståelse og en stærk virksomhedskultur. 

Ansøgningsfrist:

20-04-2018.

Stillingskategori:

Projektledelse og Service Delivery Management.

Hjemmeside:

www.itadel.dk

Kontakt os

Thomas Axel Schmidt 
Afdelingschef
taxs@itadel.dk
Tlf.: +45 23823377

Om Itadel - en af Danmarks absolut førende it-outsourcing virksomheder

I Itadel tager vi ansvaret for driften af de kritiske it-platforme, som er afgørende hos nogle af de største virksomheder i Danmark. Det betyder, at vi bygger og sikrer de vigtige systemer, som danske virksomheder bruger til at drive deres forretning. Og det er uanset om det er fysiske servere, cloud-løsninger eller en kombination.

I Itadel overkomplicerer vi ikke processer eller løsninger. Vores medarbejdere giver kunden ’fri’ til at koncentrere sig om sin kerneforretning. Vi vil tage det komplekse ud af it og gøre det simpelt for vores kunder at få den rette og sikre it-driftsmodel. Itadel er en virksomhed i vækst, og derfor er vi altid på udkig efter entusiastiske og dygtige medarbejdere, der har viljen og lysten til at gøre en forskel for vores kunder. Vi lytter til dine gode ideer, og vi støtter dig i at føre dem ud i livet.

Vi er over 300 medarbejdere, og vores omsætning nærmer sig en halv milliard. De fleste af os sidder på 
hovedkontoret i Aarhus, men vi har også et kontor i København. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Tranbjerg eller København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.