Find job

Teamleder til vores Hosting Infrastruktur

 - med interesse for at understøtte agile udviklingsteams

Vi står over for en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi nytænker den måde, hvorpå vi udvikler IT-løsninger til Hotelindustrien. Vi skal skabe en agil leveranceorganisation, der kan bringe vores løsninger i produktion så hyppigt som vores udviklings-, supportorganisation og kunder har behov for.

Jobbet

Du får ledelsesansvaret for 6 medarbejdere. Du fungerer som sparringspartner for dine medarbejdere og sikrer, at dit team dyrker samarbejdsrelationer internt og med kunderne. Du har en meget vigtig rolle i at formidle viden fra andre funktioner og teams til dine medarbejdere i dit team samt dokumentere vores løsninger og arbejdsprocesser. Til tider kan der på nuværende tidspunkt også være behov for at du deltager i den daglige opgaveløsning.

Du arbejder tæt sammen med product owner, løsningsarkitekter og udviklere om at etablere en stærk leverancemodel for deployment af vores software. Sammen med disse interessenter skal du tage ansvar for udvikling, implementering og vedligehold af DevOps-værktøjer.

Din baggrund

  • Du har erfaring som leder i min. tre år
  • Du kan motivere og skabe commitment hos teamet
  • Du har kompetencer svarende til mindst fem års arbejde inden for it-infrastrukturområdet og software deployment
  • Kenskab til generelle DevOps-metoder
  • Erfaring med automatisering af opsætninger
  • Erfaring med Jira og Confluence
  • Microsoft serverteknologier og Cisco Netværk
  • Virtualiseret infrastruktur – Vmware
  • Du har evnen til at bevare helikopterperspektivet med en arkitekturbaseret tilgang til dit arbejde, men mestrer samtidig også detaljer
  • Du er visionær, når du tænker løsninger og ambitiøs på egen og teamets faglighed. 
     

Vi tilbyder

  • En spændende og udfordrende hverdag, hvor du i samarbejde med højt kvalificerede kolleger er med til at løfte virksomheden til næste niveau.
  • Mulighed for fleksible arbejdstider
  • Frokostordning
  • Løn efter kvalifikationer
  • Ansættelsespakke med fleksibilitet i valg af:
    • Pensionsordning
    • Sundhedssikring
    • Ferie

       

Om os

Vi er i alt 30 medarbejdere med kompetence inden for større komplekse systemløsninger til internationalt orienterede virksomheder inden for hotelindustrien. Anerkendt for at være teknologisk førende med fokus på vores kompetencer og ansvarsfølelse over for kolleger og kunder. Vi er fælles om et uformelt og behageligt miljø i en solid virksomhed med en god historie.

Ansøgning og samtale

Vi ønsker at besætte stillingen snarest muligt, hvorfor vi afholder samtaler løbende. Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Annika Skjødt, HR ansvarlig, på ansk@spectra-systems.com eller på tlf. 51 48 01 11.

Arbejdssted: Odense.

  

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Odense

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.