Find job

Netcompany Service Desk søger en serviceminded og ambitiøs Operator

Brænder du for at yde god service og support, optimere og automatisere arbejdsprocesser samt skabe en god teamspirit? Så har du nu muligheden for at blive vores nye kollega i Netcompany Service Desk.

Netcompany Service Desk er en del af Netcompany Operations, der er vores driftsorganisation med mere end 70 medarbejdere. Som vores nye Operator i Service Desk vil du sidde i et team med tre dygtige kolleger og 10 studentermedhjælpere. Vi opererer 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

En udfordrende og spændende hverdag

Netcompany Service Desk er vores kunders indgang til Netcompany, og med mere end 150 forskellige kunder vil du få en udfordrende, men spændende, hverdag med mange forskellige opgaver til følge. Vi arbejder altid mod at levere den bedste service. For os betyder det, at vores kunder altid får en oplevelse af at blive taget seriøst, at der er forståelse for problemets alvor og at der bliver taget hånd om problemet, når de er i kontakt med os.

Dine arbejdsopgaver varierer mellem at tage imod opkald, registrere/eskalere og løse sager af forskellig teknisk variation, vedligeholde procedurebeskrivelser etc. Du kommer til at være en del af dagholdet, og arbejdstiderne vil derfor variere i tidsrummet mellem kl. 7 til 17 i hverdage.

Om vores nye kollega

Vi forestiller os, at du:

  • er nyuddannet inden for IT
  • gerne har erfaring med 1st line support
  • er god til at kommunikere
  • har masser af gåpåmod
  • er stærkt serviceminded – både på skrift og i tale
  • taler og skriver flydende dansk og engelsk
  • er en teamplayer, der også forstår at arbejde selvstændigt
  • er ambitiøs, ansvarsfuld og ønsker at udvikle dig.
     

Som person arbejder du struktureret og ønsker at gøre en forskel. Både over for vores kunder og kolleger i resten af Netcompany.

I Netcompany Service Desk vil du få masser af ansvar fra dag et, da vi tror på at ansvar udvikler. Dog vil du aldrig være alene. Vi hjælper hinanden i teamet på kryds og tværs og forventer derfor også, at du har samme mind-set.

Det skal være sjovt – også når vi ikke arbejder

Vi tager sjov meget alvorligt og vægter derfor det sociale højt. Vi er af den overbevisning, at det skal være fagligt udfordrende og udviklende at arbejde hos os, men at det er lige så vigtigt, at vi kan fungerer sammen socialt. Når din hverdag trænger til et pift efter arbejde, er det derfor muligt at udfordre dine kolleger i vores sportsklubber eller deltage i en af vores utallige arrangementer uden for arbejdstiden. Det kan være blandt andet være en af vores fredagsbarer, månedlige arrangementer eller traditionsrige fester. Alt sammen hvor oplevelser ud over det sædvanlige og kollegaskab er i højsæde.

Vil du vide mere?

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Consultant Cecilie Lund Jeremiassen på tlf. 7013 1440.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Alle kvalificerede kandidater opfordres til at ansøge uanset køn, race, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.