Find job

Platform Administrator

Brænder du for cloud og udvikling af platforme? Så er du måske vores nye Platform Administrator. 

Itadel er i rivende udvikling, og vores fokus er på at levere hybride IT-løsninger på vores cloud-platforme. Derfor søger vi dig, som brænder for at udvikle sig indenfor et bredt teknologiområde og skabe sammenhængende IT-løsninger til vores erhvervskunder. 

Om jobbet 

Med base i Aarhus, bliver du del af et fokuseret Platformsteam, der primært er ansvarlig for drift og videreudvikling af vores Cloud Business Automation (CBA)-platform fra Ingram Micro. Platformen understøtter vores B2B-kunder i Small-Medium-segment og er en fuldautomatiseret End2End-leverance af vores produkter og services. Med platformen har kunderne en selvbetjeningsportal, hvor de bl.a. kan op- og nedjustere kapacitet, administrere og se regningen for deres produkter og services. 

Ansvar og opgaver 

Som Platform Administrator i Itadel vil du være med til at udvikle og vedligeholde platformen. Dine daglige opgaver vil indeholde automatisering, life-cycle management (softwareopdateringer), drift, continual service improvement (CSI) og 2nd level support til vores kundevendte IT-support. 

Du vil komme til at supportere, drifte og køre CSI på:  

  • Virtualisering (container og server). 
  • Web hosting, både på Windows og Linux. 
  • Mail hosting, både på Windows og Linux.
  • Backup-produkter.
  • Web presence/site builders. 
     

Du vil yderligere få et tæt samarbejde med vores leverandører, herunder samarbejde med deres Technical Account Manager og support. Du vil således være medansvarlig for den tekniske implementering af nye produkter og services i vores CBA-platform. 

Dine vigtigste kvalifikationer 

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med administration af IT-systemer og har erfaring med Microsoft og Linux. Vigtigst af alt er, at du har lysten til at lære og bruge din viden til at styrke udviklingen af vores platforme. 

Desuden forventer vi, at du kan sige ja til flere af nedenstående punkter: 

  • Du har fokus på kvalitet og driftsstabilitet. 
  • Du har flair for scripting. 
  • Du har forståelse for at automatisere og orkestrere bl.a. vha. API-integrationer. 
  • Du har forretningsforståelse for Business Automation. 
  • Du har erfaring med public cloud as-a-service (IaaS, PaaS, SaaS mv.) og hybrid cloud. 
  • Du er selvkørende og kan projektlede mindre projekter. 
  • Du er analytisk og struktureret i dit arbejde. 
  • Du arbejder smart, sørger for at andre kan lære af dig og holder dokumentation ved lige.  
  • Du har erfaring med drift af IT-services i et shared miljø, herunder kapacitetsplanlægning og service vinduer etc. 
  • Du er vellidt og respektereret for både din faglighed og din personlighed. 
  • Du er proaktiv og opsøgende efter information. 
  • Du er flydende på dansk og har gode engelskkundskaber, som er en forudsætning for at kunne arbejde i Itadel. 
     

Vi tilbyder dig et højt fagligt niveau 

Denne stilling er noget for dig, hvis du brænder for at arbejde med passionerede mennesker. Dine kolleger i Itadel er selvkørende med et højt fagligt niveau.  

I Itadel er vores kerneværdier Troværdighed, Ambition og Åbenhed. Og det er ikke bare noget, vi siger. I praksis betyder det, at vi er skarpe på vores fagområder og parate til at investere, hvis det gør dit arbejde lettere og styrker kundens løsning. Det betyder også, at vi altid er klar til at hjælpe dig igennem pressede situationer - og at vi forventer det samme fra dig. Endelig betyder det, at vi hellere handler nu end om en halv time. Også selvom kravet om akut handling måske kommer lidt ubelejligt.  

Hos Itadel er vi på forkant med den nyeste teknologi, men vi ved også, at det ikke er nok. Resultaterne kommer først, når mennesker med ægte engagement og omtanke bruger teknologien på den rigtige måde.  

Kontaktperson og arbejdssted 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Martin Holevang, Manager, Cloud Platforms & Development på mh@itadel.dk 

Arbejdsstedet vil være i Aarhus. 

Ansøgning 

Ansøg jobbet ved brug af ”søg jobbet her”-knappen i stillingsopslaget. Ansøgninger bliver vurderet løbende, ligesom vi løbende vil afholde samtaler. Tiltrædelse senest 1. august 2018. 

Ansøgningsfrist: 18-05-2018

Kontakt

Martin Holevang, manager 
mail: mh@itadel.dk
tlf.: 40 26 67 51


Om Itadel - en af Danmarks absolut førende it-outsourcing virksomheder

I Itadel tager vi ansvaret for driften af de kritiske it-platforme, som er afgørende hos nogle af de største virksomheder i Danmark. Det betyder, at vi bygger og sikrer de vigtige systemer, som danske virksomheder bruger til at drive deres forretning. Og det er uanset, om det er fysiske servere, cloud-løsninger eller en kombination.

I Itadel overkomplicerer vi ikke processer eller løsninger. Vores medarbejdere giver kunden ’fri’ til at koncentrere sig om sin kerneforretning. Vi vil tage det komplekse ud af it og gøre det simpelt for vores kunder at få den rette og sikre it-driftsmodel. Itadel er en virksomhed i vækst, og derfor er vi altid på udkig efter entusiastiske og dygtige medarbejdere, der har viljen og lysten til at gøre en forskel for vores kunder. Vi lytter til dine gode ideer, og vi støtter dig i at føre dem ud i livet.

Vi er over 300 medarbejdere, og vores omsætning nærmer sig en halv milliard. De fleste af os sidder på 
hovedkontoret i Aarhus, men vi har også et kontor i København. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.