Find job

IT Service Management-konsulent til TOPdesk – gerne nyuddannet

Vil du arbejde med implementering af service management-system i en af Danmarks førende virksomheder inden for feltet? Er du også en haj til kommunikation og god til at sætte dig ind i og forstå kundens behov, så du kan hjælpe dem med at udnytte deres ressourcer bedst muligt, så de kan levere god service? Så er det dig, vi mangler!

Vi har travlt og søger derfor en konsulent, der ved hjælp af vores førende IT Service Management-software TOPdesk, skal hjælpe vores kunder til en lettere hverdag.

Om jobbet

Den typiske arbejdsdag som konsulent er at være ude hos vores kunder og implementere TOPdesk. Vi har kunder over hele landet, og det er nødvendigt, at du kan stille egen bil til rådighed. Du skal have lyst til et alsidigt job, hvor du hele tiden møder nye kunder og skal sætte dig ind i deres forskellige hverdage og behov.

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • Implementere TOPdesk i tæt samarbejde med kunden
  • Optimere og udvikle processer i samarbejde med kunden
  • Udarbejde implementeringsrapporter
  • Undervise kunden i, hvordan de benytter TOPdesk bedst muligt
     

Når du ikke er hos kunder, vil du også have dage på kontoret til opfølgning på kunder, vidensdeling og andre opgaver f.eks. udvikling af nye services eller procedurer. Du får selvfølgelig et grundigt oplæringsforløb, hvor du lærer om systemet, hvordan vi implementerer og om kunderne og de fagområder, vi beskæftiger os med. Det er vigtigt for os, at du føler dig godt klædt på til at kunne varetage rollen som konsulent.

Om dig 

Du har en bacheloruddannelse, er forholdsvis nyuddannet og ønsker at gøre karriere i IT-branchen i en udadvendt stilling med bred kontaktflade. Du er selvfølgelig god til at kommunikere, og som person er du udadvendt, energisk og i godt humør.

Derudover regner vi med, at du:

  • Trives med selvstændighed og er selvkørende
  • Er lyttende og hurtigt kan sætte dig ind i og forstå kundernes behov
  • Har teknisk forståelse og er nysgerrig og opsøgende
     

Det er en fordel, hvis du:

  • Har kendskab til arbejdet i en IT-afdeling
  • Har kendskab til metoder i projektledelse og -styring
  • Er åben for at arbejde med vores norske kunder
     

Vi vægter personlighed og ambitioner højere end dokumenteret konsulenterfaring.

Om os

Vi er en virksomhed, der arbejder med Service Management-software – og vi arbejder målrettet på at være de førende! Vi har et uformelt og hyggeligt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse. Vi er 32 engagerede kollegaer på kontoret i Ballerup og har ca. 580 kollegaer fordelt på kontorer i hele verden.

Vi kan tilbyde løn, der matcher dine kvalifikationer, sundhedsforsikring samt frokostordning. Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk og TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Konsulentchef Erling Brodersen på tlf. 7015 7500 eller mail hr@topdesk.dk.

Send din ansøgning og CV til hr@topdesk.dk hurtigst muligt, da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale eller søg jobbet via "søg jobbet her". 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.