Find job

Teknisk Supporter

Vil du være med til at sikre vores kunder får en ypperlig supportoplevelse i forbindelse med vores it-løsninger.

Jobbet

Som bindeled mellem kunde og udvikler spiller du en vigtig rolle i at tænke vedligehold og videreudvikle disse forretningskritiske systemer og selvbetjeningsløsninger. Du vil sammen med resten af teamet betjene vores kunder, der er spredt over det meste af verden. Dermed vil jobbet give en stor mulighed for at arbejde med både tekniske udfordringer samtidig med, at du har ansvaret for at have en god kundedialog.

I din hverdag vil du bla. arbejde med:

  • teknisk support med en snert af kode og adgang til databaser
  • Implementering af ændringsønsker
  • Test af rettelser og ny funktionalitet
  • Fejlfinding, rettelser og øvrig assistance
  • E-mail- og telefonsupport vedrørende henvendelser fra kunder fra hele verden
     

Der er tale om en fuldtidsstilling, og man skal derudover være indstillet på at blive del i en vagtordning.

Teamet

Fishery Solution arbejder med fokus på særligt 2 produkter vTrack og vCatch, der er markedsførende inden for it-løsninger indenfor fiskeriovervågning. Vores produkter bliver brugt af en lang række af myndigheder og fiskere i hele verden, og den del af udviklingen bliver håndteret af kolleger i Litauen. Med andre ord vil der være jævnlig dialog på tværs af landene. 

Din primære hverdag vil være på kontoret i Lyngby, hvor du indgår i et team på 9 personer. Det er både udviklere og arkitekter, der har arbejdet med løsningen i mange år, så er du er bakket godt op af nogle dygtige kolleger og socialt miljø. 

Vi har en meget flad struktur, hvor der til gengæld er plads til drømme og gode ideer, og din faglige udvikling sikres gennem sparring på opgaverne og aktiviteter som bl.a. tekniske meet-ups, faggrupper og fagdage.

Dine kvalifikationer

Du brænder for god kundesupport og er altid frisk på at tale med nye mennesker, der oplever problemer, som du kan løse. Du skal i høj grad være selvkørende og har en lyst og evne til at lære nye ting hurtigt.

Da en stor del af jobbet består i at bygge bro mellem kunder og udvikler, er det vigtigste, at du kan analysere komplekse problemstillinger og ved, hvordan man får det bedste samarbejde med såvel kolleger som kunder på et bredt fagligt niveau.

Du har erfaring fra en lignende stilling som teknisk supporter/it-supporter. Da vores system er bygget på Oracle-database er det væsentligt, at du er rutineret indenfor SQL. Samtidig er det en fordel, hvis du har kendskab til programmering (Java).

Det er afgørende, at du er du er god til engelsk– særlig at du er dygtig til skriftlig kommunikation.

Yderligere oplysninger fås hos:

Mikael Grønfeldt 
Mobil: +45 23 72 31 81

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Lyngby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.