Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Serviceminded 1st og 2nd level IT-supporter

Vil du være livline for vores kunder og redde deres dag, når systemerne giver dem problemer? Og har du lyst til at arbejde med Microsoft-servere og MSSQL?

”Det går rigtig godt i Solteq, og vi har planer om at udvide vores medarbejderstab betydeligt over de næste år. Det er her, du kommer ind i billedet – for du får fagligt medansvar for dit team og mulighed for at komme med masser af tekniske indspark,” fortæller din kommende leder, Martin Uhrbrand.

Tag ansvar for IT- og brugersupport

Du indgår i vores support- og serviceafdeling i København, hvor du arbejder tæt sammen med 2 IT-supportere, vores studentermedhjælp samt 2 elever. Vi har et rigtigt godt sammenhold og hjælper hinanden, hvor vi kan.

Sammen yder I både 1st og 2nd level support over mail og telefon for forskellige kunder – hovedsageligt på elektroniske journalsystemer for sundheds- og tandplejer i hele Danmark, mens du også supporterer på vores løsninger inden for webshops.

Det betyder, at du:

  • sørger for systemimplementeringer og yder generel support til superbrugere hos kunden
  • installerer og opgraderer serversoftware
  • laver serverovervågning og konfigurationsstyring
  • står for test og verifikation af nye implementeringsprojekter
  • håndterer incident management og ITIL-processer generelt.

Sammen med en kollega varetager du desuden det faglige ansvar for teamet. Det betyder, at du er med til at prioritere de daglige opgaver, lave vagtplaner og opkvalificere vores elever. Alt sammen med henblik på at fremme teamets selvledelse.

Vi støtter dig i din faglige udvikling

”Hos Solteq får du muligheder, du ikke får andre steder. Vi støtter nemlig op om dig og din videreudvikling, og du kan få endnu mere ansvar på sigt – mulighederne er rigtig mange afhængigt af dine styrker og interesser. Og så har vi det rigtig godt sammen, så du skal glæde dig til at starte,”fortsætter Martin.

Derudover tilbyder vi en særdeles konkurrencedygtig løn, fri telefon og internet samt avis til hjemmet og selvfølgelig en lækker frokostordning.

Erfaren og serviceminded IT-supporter

  • Ideelt set har du nogle års erfaring som IT-supporter på 1st og 2nd level og du har gerne erfaring med telefonsupport.
  • Alternativt har du en uddannelse eller erfaring, som har givet dig værktøjer inden for projektledelse, undervisning eller processtyring, hvor du har arbejdet med ITIL-processer.
  • Det er en fordel hvis du tidligere har arbejdet med Microsoft-servere, Linux, MSSQL og certifikatstyring.
  • Du taler dansk og engelsk, så du også kan begå dig blandt vores kolleger i de nordiske lande, England og Polen.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Iben Banghøj Blom på 3832 3436.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Iben Banghøj Blom

Tlf. +45 38 32 34 36
Mail: ibb@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.