Find job

Trainee der kan skabe unikke kundeoplevelser

Unik Bolig er i rivende udvikling, og vi søger derfor en trainee til vores voksende supportteam. Du skal have mod på at løse supportsager og problemstillinger fra vores kunder i vores egenudviklede applikation til ejendomsadministration. Opgaverne spænder vidt fra de ’hurtigt løste’ til de mere komplekse sager.

Selvfølgelig har vi travlt, og mange henvendelser haster. At knuse problemer er derfor en del af vores DNA. Ved at udfordre og afprøve brugen af vores applikation skal du kunne løse kundens problemstillinger og besvare deres spørgsmål.

Vi holder dagligt tavlemøde, hvor supportsager og arbejdsopgaver synliggøres. Synlighed inspirerer til forbedringer og optimeringer, som vi sætter en ære i at få helt ud til kunden, så kunden i højere grad kan hjælpe sig selv.

Inden du bliver sluppet løs på egen hånd, vil du få en grundig oplæring i vores software, og du vil have en kompetent og rutineret supporter ved din side.

Når du først er en rutineret supporter, er der mange muligheder for dig i Unik. Du kan evt. vælge at blive konsulent og hjælpe vores kunder med implementering af vores software og uddanne kunden i vores systemer.

Dine kvalifikationer

Indgangen til jobbet kan være meget bred

  • Du har måske lige afsluttet en uddannelse som Bachelor. Gerne med kendskab til finans eller regnskab
  • Du kan være uddannet finansøkonom med speciale i ejendomsadministration
  • Du kender til arbejdet på et administrationskontor via erfaring fra bogholderi- eller finansafdelingen
     

Det vigtigste er, at du er god til at lytte og også hører det, som ikke bliver sagt højt for at identificere sagens kerne. Som person stiller du gerne spørgsmål til det eksisterende i din søgen efter løsninger og optimeringer. Du motiveres ved daglig kontakt til vores kunder og sætter en ære i at løse netop deres udfordring.

Bliv en del af noget unikt

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.

En af Danmarks bedste arbejdspladser

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.

Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger.

Vi har udviklet innovativ branchesoftware i mere end 30 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen.

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Lillian Hansen på telefon 76 42 11 77.

Ansøgning sendes til unik@unik.dk mrk. ”Trainee” samt fulde navn eller ansøg via "søg jobbet her-"knappen nederst på siden.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.