Find job

Systemforvaltere eller it-konsulenter søges til Center for It, Medico og Telefoni (CIMT)

Er du en ambitiøs systemforvalter eller it-konsulent, så har Region Hovedstaden helt sikkert opgaver af en kompleksitet, der nok skal udfordre dig. Vi søger to nye kolleger til sektionen Administrative Systemer.

Region Hovedstadens samlede systemportefølje er både omfattende og kompleks. Du vil blive ansat som systemforvalter i en sektion, som har til formål at anskaffe, vedligeholde, udvikle og udfase Region Hovedstadens systemer indenfor systemområderne: Administrative systemer, Service- & Logistiksystemer samt Akutberedskabets systemer.

Om Jobbet

Det daglige arbejde vil foregå i et tæt samarbejde med mange aktører på tværs i CIMT med regionens hospitaler og virksomheder samt eksterne leverandører.

Vi udvider systemforvaltningen indenfor de to områder: sterilcentraler og regionsapotek.

Generelle arbejdsopgaver:

  • Systemforvaltning i samarbejde mellem CIMT-driftsorganisation og eksterne leverandører
  • Rådgivning, sagsbehandling og 3. level support
  • Etablering af overblik over systemer og systemlandskaber
  • Projekt- og opgavehåndtering
  • Økonomistyring, budgettering og opfølgning
  • Leverandør- og kontraktstyring
  • Udarbejdelse af dokumentation og koordinering af tests
  • Change- og releasehåndtering
  • Interessenthåndtering.
     

Det er en fordel, hvis du

  • har teknisk viden om systemer og integration af systemers sammenhænge
  • har kendskab til/erfaring med ITIL-processer, test, systemarkitektur og design
  • arbejder struktureret og systematisk, også i det lange seje træk
  • er udadvendt og serviceminded
  • er forandringsparat og udviklingsorienteret
  • har lyst til at navigere og arbejde i en stor organisation, og skabe forudsætningerne for at dine kolleger i regionen lykkes med at sætte patienten i centrum.
     

Vi tilbyder 

Et spændende job med mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar. Du får gode muligheder for personlig udvikling og faglige udfordringer.

Ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Lene Andersen på e-mail: lene.maria.andersen@regionh.dk eller tlf.: 5115 3994.

Ansøgningsfrist:

Send din ansøgning og CV senest den 21. maj 2018 via "søg jobbet her".                 

Samtaler forventes afholdt i uge 22-24.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.