Find job

Problem Manager til stort kommunalt projekt

Brænder du for at drive og optimere processer? Har du drivkraften til at sikre, at vores problems bliver fulgt til dørs? Og trives du med kundekontakt? Så grib muligheden og bliv Problem Manager i Systematic.

Du er bindeleddet mellem kunde og systemudviklere

Som Problem Manager har du ansvar for at håndtere og analysere indkommende problems fra vores kunde, KOMBIT, som vi leverer løsningen Serviceplatformen til. Du har overblikket over problemernes livscyklus fra, at de bliver oprettet, og indtil de bliver afsluttet, hvor du har en stor berøringsflade med forretningen. Du ser trends i de typer af problemer, vi får ind og driver de langsigtede løsninger, så vi forbedrer os. Med andre ord sikrer du stabil drift af Serviceplatformen. Serviceplatformen gør det enklere for kommuner at anvende data fra forskellige kilde- og anvendersystemer samtidigt med, at systemerne kan kommunikere med hinanden. Du bruger din faglige viden om softwareudvikling til at hjælpe kunden videre og forklare udviklere, hvad der skal til for, at Serviceplatformen kører, som den skal. Her arbejder du sammen med et erfarent og kompetent drifts- og supportteam i vores Public & Private-afdeling.

Du vil kaste dig over disse opgaver:

  • Håndtere indkommende problemer, foretage fejlsøgning og analysere root causes
  • Følge op og implementere løsninger, så vi forbedrer os
  • Indgå i dialog med kunden om problems og løsninger
  • Sparre med udviklingsteamet om aktuelle sager
  • Analysere logfiler og optimere systemers logning i Java
  • Bruge Service Management-værktøjer
     

Bliv udfordret i en dynamisk it-virksomhed

Hos Systematic har du indflydelse på, hvor dit potentiale fører dig hen, uanset om du har interesse i en specialistrolle eller ledelse. Du bliver en del af et inspirerende softwarehus med kolleger i verdensklasse, som du kan sparre med om den nyeste viden om problems, fejlsøgning og implementering. Vi udfordrer hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier, så vi altid er på forkant med udviklingen og kan levere de bedste løsninger. Derfor arbejder vi med CMMI og de bedste aspekter af Scrum samt ITIL. Det betyder for dig som Problem Manager, at du har rig mulighed for at bringe dine kompetencer og erfaringer i spil. Du kan se frem til en spændende hverdag, hvor tæt samarbejde er centralt for at sikre, at vi gør en forskel.

Blik for it-drift og kunder

Vi forestiller os, at du har en baggrund som it-supporter, ingeniør, datamatiker eller lignende. Du har praktisk erfaring med it-support og kendskab til procedurer samt drift af it.

Det beskriver dig, at du:

  • Sætter en ære i at forstå kunders arbejdsområder og behov
  • Kender til arbejdet med at udvikle software til større systemer med krav om oppetid, skalerbarhed og robusthed
  • Kan holde mange bolde i luften på samme tid
  • Evner at drive løsninger i mål
  • Er en stærk kommunikator, som kan tilpasse kompleks information til modtagerens kompetencer
  • Er en holdspiller, der nyder at samarbejde med kolleger og kunder
     

Desuden taler og skriver du flydende dansk og engelsk.

Vi arbejder med sikkerhedsklassificerede projekter, og derfor skal du som medarbejder i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på http://systematic.com/clearance.

Har du ikke fået svar på alle dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 8943 2000 og spørge efter Lars Peter Jørgensen, Senior Project Manager. Vi behandler ansøgninger løbende. Arbejdsstedet er i Aarhus. Vi glæder os til at høre fra dig.


Siden vi skrev vores første linje kode i 1985, er det privatejede Systematic A/S vokset til et internationalt softwarehus med over 900 kollegaer med 27 forskellige nationaliteter, fordelt på kontorer i 12 lande og med kunder verden over. Vores mål er enkelt: At forbedre verden med exceptionel software. Vi leverer software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv, og der er over 1.000.000 brugere rundt om i verden. Vi arbejder på et fundament af tillid, hvor vi har frihed og ansvar til at træffe beslutninger i vores hverdag. Vi brænder for at gøre en forskel, og vi tør udfordre teknologien, hinanden og os selv. Som nyansat i Systematic bliver du budt velkommen af hjælpsomme kolleger, og du kan se frem til både mentorordning og al den støtte, du har brug for. Det er sammen, vi kan udvikle og indfri dit potentiale og gøre Systematic endnu bedre.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.