Find job

Acubiz søger en erfaren IT-driftkonsulent

Sætter du en ære i at holde en IT-platform i luften, og tænker du naturligt optimering ind i alle processer? 

Så er du måske vores nye kollega!

Acubiz A/S er en vækstvirksomhed, der i mere end 20 år har specialiseret sig i udvikling af Expense Management med produktet Acubiz EMS. Organisationen er gearet til fortsat vækst og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde.

Acubiz har en klar ambition om at være en af de førende udbydere af Expense management, og det stiller krav til både vores software og den platform, de afvikles på. 

Derfor ønsker vi at udvide vores Customer Relations med endnu en erfaren ressource.

Med reference til lederen af vores Customer Relations tilbydes du en attraktiv stilling, der indeholder en masse faglige udfordringer. Din rolle er at skabe en stabil og fremtidssikret platform samtidig med effektivisering og optimering af systemer og processer i skalerbart IT- miljø.

Dine arbejdsopgaver i hovedtræk:

Dine typiske arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Daglig håndtering af drift, vedligeholdelse og optimering af interne servere
  • Fejlfinding, problemløsning og support
  • Deltage i udrulning, styring og test af ny software og teknologier
  • Deltage i udarbejdelse og gennemførsel af forskellige interne ad hoc IT-projekter
  • Deltage i håndtering og administration af e-transaktioner.
     

Dine faglige kompetencer:

Vi forestiller os, at du har tung erfaring fra tilsvarende stilling, hvor du har tilegnet dig følgende kompetencer:

  • Erfaring med at provisionere infrastruktur i microservices miljø med forskellige teknologier og serveropsætning
  • Solid erfaring med SaaS og IaaS
  • Erfaring med Cloud Services og Private Cloud
  • Dokumenteret erfaring med VMware og Windows server
  • Kendskab til AWS, Google Cloud og Azure
  • Erfaring med optimering og skalering til et stordrifts set-up
  • Gode sproglige kompetencer i både dansk og engelsk
  • Gerne kendskab til den finansielle sektor.
     

Dine personlige egenskaber:

  • Kan tænke kreativt og ud af boksen i jagt på den optimale løsning
  • Er struktureret, men ved også, at hverdag ikke altid kan planlægges
  • Er nysgerrig efter at lære og har let ved at sætte dig ind i nyt stof
  • Er problemløseren, der ikke giver op, og vedholdende forfølger udfordrende opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt, samtidig med at du er en teamplayer
  • Er god til at kommunikere og formidle din faglighed og løsningsforslag.
     

Om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Acubiz er et team på 35, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores 750 kunder er Astellas Pharma, J. Lauritzen, ISS, Uhrenholt, Kammeradvokaten og Pandora.

Din Ansøgning

Human Power bistår i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på tlf. 5152 6372.

Vi indkalder løbende til samtale.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Birkerød

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.