Find job

8250 – IT helpdesk-supporter til spændende teknologi virksomhed, Storkøbenhavn

Til spændende teknologivirksomhed, lidt nord for København, søger vi en IT-helpdesk-supporter, freelance.

Vi søger for den nordiske afdeling, en meget succesfuld global teknologivirksomhed med mere end 500 ansatte. I den danske afdeling er der 20 dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er masser af udviklingsmuligheder, og en kultur der gør, at langt de fleste medarbejdere er der i rigtig mange år.

Du vil indgå i det nordiske IT-helpdesk-supportteam, som er ansvarlig for telefonisk support af virksomhedens kunder. Det er support af virksomhedens egne produkter - herunder korrekt brug af disse.

I udvælgelsen af kandidater til stillingen ligger vi først og fremmest vægt på din kompetence og erfaring med IT-helpdesk-support og generel kundeservice.

Vi forventer, at du har både erfaring og interesse for IT-tekniske produkter, og at du taler dansk og rimeligt svensk.

Kontakt

Vil du vide mere om opgaven, er du velkommen til at kontakte 2B Networks på telefon 70 20 96 30.

Er du interesseret, kan du sende din ansøgning mærket ”8250” med vedhæftet CV til job@2bnetworks.dk

Da opgaven skal gennemføres hurtigst muligt, behandler vi ansøgningerne løbende.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Storkøbenhavn

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.