Find job

Office 365 Business Manager

Til vores område Workplace Services, søger vi en dynamisk Business Manager med erfaring i centrale Microsofts arbejdsplads teknologier, og i særdeleshed Office 365.

Helt aktuelt, arbejder vi på implementeringen af en række Microsoft-teknologier som Windows 10 og Office 365-services, herunder Exchange Online, Skype for Business Online og SharePoint Online for vores kunder indenfor den finansielle sektor i Norden.

Vi anvender i dag IBM Notes som e-mail og kalenderplatform, Microsoft Office 2010 samt Microsoft Windows 7 og skal i løbet af de kommende år, i samarbejde med Microsoft SDC's samarbejdspartnere indenfor arbejdspladsområdet, udskifte de forretningskritiske værktøjer til Microsofts nyeste løsninger på markedet.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Være forretningskonsulent indenfor Office 365 overfor vores kunder
  • Designansvarlig i forbindelse med implementering af Microsofts Office 365-teknologier
  • Deltagelse i projektgrupper i forbindelse med implementeringer til vores kunder
  • Dialog og behovsafdækning med vores kunder
  • Løbende udvikling og administration af vores Office 365-løsninger i tæt samarbejde med SDC's driftsleverandør og samarbejdspartner indenfor Office 365
  • Sikring af stabil drift i tæt samarbejde med SDC's driftsleverandør og samarbejdspartner indenfor Office 365
  • Udarbejdelse af vedligeholdelses- og disaster/recovery planer for Office 365-løsninger
  • Sikkerhedsansvarlig i forhold til SDC's Office 365 installation og dialog efter behov med diverse intressenter og myndigheder
  • Udarbejdelse af dokumentations- og informationsmateriale
  • Indgå i IT Drift og Support afdelingens øvrige opgaveløsning.
     

Dine faglige kvalifikationer er bl.a.

  • Dokumenteret erfaring med design, drift og vedligehold af Microsoft Office 365-løsninger
  • Gode kommunikations- og dialogevner
  • Erfaring med god og effektiv kundedialog
  • Godt kendskab til ITIL-processor
  • Erfaring med projektarbejde
  • Erfaring fra den finansielle sektor er en fordel, men ikke et must.
     

Dine personlige kvalifikationer er bl.a.

  • Evnen til at samarbejde og dermed også evnen til at sætte dig ind i kunders opgaver, processer og behov
  • Flair for teknisk og sikkerhedsmæssigt sparring internt som eksternt
  • Serviceminded og proaktiv
  • God forståelse for komplicerede infrastrukturløsninger
  • Stor selvstændigt, men samtidig trives du med at arbejde i projekter i mindre grupper
  • God til at dokumentere dit arbejde
  • Motiveres af miljøer med et højt aktivitetsniveau og til tider omskiftelig hverdag.
     

Er du blevet nysgerrig på at høre mere om stillingen og SDC, er du velkommen til at give Mathias et ring. Vi screener løbende indkommende ansøgninger, målet er en ansættelse pr. 1. august 2018.

Vi ser frem til at modtage dit CV og evt. uddannelsespapirer samt kort cover letter (ansøgning) med din motivation for at søge netop denne stilling.

I mellemtiden kan du læse meget mere om SDC her.

Ansøgningsfrist:

29. juni 2018

Stillingskategori:

Informationsteknologi

Afdeling:

Workplace Services

Kontaktperson:

Manager Workplace services Mathias Larsson

Telefon:

+46 (0)708133055

Stillingsbetegnelse:

Office 365 Business Manager

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.