Find job

Test & Release Manager

Itadel søger en erfaren Test & Release Manager, Application – vil du med på rejsen? 

Itadels mål er at tilbyde de bedste IT-forretnings-understøttende services i markedet, så vores kunder får den bedste indsigt og tillid til vores kompetencer, så de trygt overlader drift og IT-services til Itadel. 

I Application-teamet skal vi understøtte denne rejse gennem stadig bedre forretningsunderstøttelse, så det bliver en udviklende proces, hvorigennem vi får integreret og udviklet den bedste kundeoplevelse i markedet. Ønsker du at blive en del af én af Danmarks førende IT-outsourcingforretninger, hvor vækst og positive fremtidsmuligheder er på agendaen? 

Vi søger lige nu en erfaren Test & Release Manager til vores hovedkontor i Aarhus. Du får ansvaret for at planlægge, styre og koordinere test og release af ny funktionalitet til vores løsninger i Itadel.  

Jobbet 

Som Test & Release Manager i Itadel bliver du en del af en spændende rejse, hvor digital transformation står øverst på agendaen. Itadel er en virksomhed i vækst, så det giver en masse spændende udfordringer, hvor du også får mulighed for at sætte dit præg på virksomheden. Du bliver bindeled mellem Itadels forretning og de forretningsunderstøttende systemer, så løsninger giver bedst mulige oplevelser for såvel vores kunder som dine kolleger. 

Du kommer til at indgå som en del af vores Application-team med dedikerede udviklere og en erfaren Scrum Master. I Application-teamet har vi ansvaret for drift, support og udvikling af vores IT Service Management (ITSM) system, ServiceNow. På sigt får Application-teamet ansvaret for alle interne forretningsunderstøttende systemer, og du kommer til at spille en central rolle i at sikre høj kvalitet i vores udviklingsleverancer. 

Eksempler på dine arbejdsopgaver kunne være: 

  • udarbejdelse af test og releasestrategi 
  • identificering, formalisering og vedligehold af testscenarier 
  • daglig styring og koordinering af test og release management aktiviteter, herunder sikre fremdrift i tests og fastlægge release planer 
  • udarbejdelse af kommunikation, herunder træningsmateriale, i samarbejde med interne interessenter 
  • sikring af aftaler og godkendelser forud for deployment 
  • intern og ekstern koordinering af servicevinduer 
     

Faglige kvalifikationer 

Du har en relevant uddannelse og minimum 2-3 års erfaring fra en lignende rolle med at agere tovholder på test af funktionalitet. Det vil være et plus, hvis du har kendskab til ServiceNow. Du har en stærk faglighed og har evnen til at sætte dig ind i forretningsprocesser og kobling til systemunderstøttelse. 

Som person er du: 

  • udadvendt og har stærke kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk 
  • teamorienteret og du trives med at samarbejde med mange forskellige interessenter, både internt og eksternt 
  • initiativrig og er dygtig til at koordinere dine aktiviteter i mål 
  • god til at strukturere opgaver og holde overblik 
  • løsningsorienteret og god til at skabe og vedligeholde relationer 
     

Din første tid i Itadel 

De første 3-6 måneder kan du forvente: 

  • at starte med en bred introduktion til Itadel, organisationen og vores services 
  • at blive del af et godt team, der hjælper og introducerer dig til Itadel, vores kultur og kunder 
  • at få opbygget en solid forståelse af de forretningsmæssige platforme, vi arbejder med, og måden vi arbejder på 
  • at blive del af et projekt, der flytter Itadels Customer Experience med mileskridt. 
     

Vi tilbyder  

Løn efter kvalifikationer samt attraktiv pensionsordning, gode medarbejderforhold og sundhedsforsikring.  

Mulighed for at være med til at forme afdelingen og mulighed for at udbygge dine kompetencer med hands-on og direkte indflydelse på løsningerne i Itadel. 

Kontaktperson  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders F. Kjærsgaard på afk@itadel.dk eller på tlf. 21 24 31 57.

Ansøg  

Send din ansøgning, CV mv. ved at trykke på ”søg jobbet her” i stillingsopslaget og følg instruktionerne. 

Ansøgningsfrist: 27-06-2018.

Vi har brug for dine kompetencer nu, så vi indkalder løbende kandidater.


Om Itadel - en af Danmarks absolut førende it-outsourcing virksomheder
I Itadel tager vi ansvaret for driften af de kritiske it-platforme, som er afgørende hos nogle af de største virksomheder i Danmark. Det betyder, at vi bygger og sikrer de vigtige systemer, som danske virksomheder bruger til at drive deres forretning. Og det er uanset om det er fysiske servere, cloud-løsninger eller en kombination.

I Itadel overkomplicerer vi ikke processer eller løsninger. Vores medarbejdere giver kunden ’fri’ til at koncentrere sig om sin kerneforretning. Vi vil tage det komplekse ud af it og gøre det simpelt for vores kunder at få den rette og sikre it-driftsmodel. Itadel er en virksomhed i vækst, og derfor er vi altid på udkig efter entusiastiske og dygtige medarbejdere, der har viljen og lysten til at gøre en forskel for vores kunder. Vi lytter til dine gode ideer, og vi støtter dig i at føre dem ud i livet.

Vi er over 300 medarbejdere, og vores omsætning nærmer sig en halv milliard. De fleste af os sidder på 
hovedkontoret i Aarhus, men vi har også et kontor i København. 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.