Find job

Udvikler/Devops med interesse for applikation performance

Alka er i gang med en digital transformation, som indebærer, at vores infrastruktur og applikationer ændrer sig hurtigt. Vi har brug for en person, som har interesse for discipliner omkring overvågning og diagnosticering, automatisering, kvalitetssikring og opretholdelse af en god drift. Kort sagt ”devops.” 

Vi kan til gengæld tilbyde et job, hvor der er plads til at eksperimentere og udvikle sig, stor indflydelse på egne opgaver og prioritering heraf, samt en uhøjtidelig og god stemning. 

Vi ønsker at levere Danmarks bedste kundeoplevelse

Performance på vores sites i form af både hastighed, oppetider og få funktionalitets-svigt er i sidste ende et spørgsmål om en god kundeoplevelse. Vi vil gerne være på forkant med kvaliteten på vores systemer og tror på, at dét at forebygge driftsissues og fejl bl.a. kan ske via begavet overvågning, logning, standardisering og automatisering. Og når fejl alligevel opstår, ønsker vi en struktureret håndtering heraf, så de ikke opstår på ny.  

Af mere konkrete opgaver kan nævnes: 

  • Beskrivelse og implementering af et setup, der sikrer professionel overvågning og logning af vores applikationer. 
  • Kvalitetssikring og forebyggelse af fejl. 
  • Standardisering og automatisering af vores udviklingsproces. 
  • Tværgående udviklingsopgaver: Vi baserer os bl.a. på microsoft teknologier som C#, men tager også andre teknologier ind, hvor det giver mening. 
  • Second level ved fejl og driftshændelser. 
  • ApplicationMetering, Message Queing, API gateway, identitymanagement. 
     

Målet er kortere udviklingscykler, øget implementeringsfrekvens og pålidelige deployments og infrastruktur med udgangspunkt i forretningsmål. 

Vi forventer noget af dig

For at blive en succes i rollen, er det vigtigt, at du kan samarbejde med andre udviklere om at skabe gode, stabile løsninger. Du skal kunne omsætte indsigter i vores applikationers performance til konkrete opgaver, som du løser selv eller i samarbejde med andre. Indsigterne får du via konkrete fejl, der er opstået, eller via dianogsticering og root cause analyser af data. Du skal sammen med dine kolleger selv være med til at definere, prioritere og drive opgaver. Du foretrækker at levere kørende løsninger fremfor beskrivelser i et dokument, og tør godt prøve kræfter med ny teknologi, snitflader og udviklingsprocesser for at nå frem til de gode løsninger. 

Endelig er det vigtigt, at du kan kombinere strategisk tænkning (den lange bane) med pragmatiske løsninger (den korte bane) med fokus på at skabe gode digitale oplevelser for vores kunder.  

Det er desuden et krav, at du har en relevant IT-uddannelse og erfaring med nogle af følgende områder: 

  • Overvågning og diagnosticering 
  • Standardisering og kvalitet 
  • Devops 
  • Continuous Delivery 
  • Web-server, primært IIS 
  • Web-api2, REST, Splunk, PRTG, AppDynamics  
  • Oracle, MS-SQL, MongoDb og Redis 
     

Du vil blive en del af en kundevendt digitalisering i Alka

Du kommer til at indgå i et team på 5 mand, der består af 5 arkitekter og udviklere, som arbejder med arkitektur, integrationer, værktøjer og processer. Dit team er en del af Kundevendt Digitalisering i Høje Taastrup, som består af 30+ personer, der brænder for at lave gode løsninger til vores kunder. 

Vi arbejder agilt, og afdelingen består af så forskellige profiler som analytikere, UXere, udviklere, testere, scrummasters mv. Du skal derfor forvente, at du skal kunne forklare og snakke teknik i flere forskellige kontekster.  

Arbejdsstedet er i dag Høje Tåstrup, men kan på sigt blive Ballerup, hvis købsaftalen med Tryg godkendes af myndighederne. 

Ansøgning og kontakt

Send senest d. 22. juni 2018 din ansøgning med CV. Har du spørgsmål inden da, så kontakt gerne underdirektør for Kundevendt Digitalisering, Ann-Karina Fly-Hansen, på tlf 29 28 86 83. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende, med henblik på ansættelse 1. august eller 1. september 2018. 


Alka er et kundeejet forsikringsselskab med 500 medarbejdere. Vi bor i Høje Taastrup, Kolding og Aarhus, hvorfra vi hjælper mere end 1 million kunder med at komme så smertefrit som muligt gennem skader og tab. Vi er danskernes foretrukne forsikringsselskab. Måske fordi vi siden 1944 har opbygget en kultur, hvor der er lige så kort fra tanke til handling som fra receptionen til direktionsgangen. Hvis du føler dig hjemme blandt mennesker, der sætter pris på både resultater og godt humør, kan du måske blive en af os. 

ANSØGNINGSFRIST: 22-06-2018
ARBEJDSSTED: Høje Taastrup
STARTDATO: 01-08-2018

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Høje Taastrup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.