Find job

Proces– og implementeringsmedarbejder til digitalisering hos Socialpædagogerne

Socialpædagogerne søger en proces- og implementeringsmedarbejder til den 1. september 2018

Trives du i en hverdag i krydsfeltet mellem processer og digitalisering? Har du flair for implementering af digitale løsninger? Og får du energi af at skabe digitale forandringer? Så er du måske vores nye proces- og implementeringsmedarbejder til vores enhed for Økonomi & Digitalisering.

Din profil

Som vores nye kollega kan du sætte dig ned med såvel forbundets medlemmer som kollegaer og omsætte deres krav og ønsker til gode digitale løsninger, der samlet giver en bedre brugeroplevelse samt digitaliserer og effektiviserer arbejdsgange. Samtidig kan du gennem gode implementeringskompetencer flytte og ændre arbejdsmåder og vaner. 

Som person er du proaktiv og kommer selvstændigt med løsningsforslag til forhold, som undrer eller kan håndteres mere smart. Du har erfaring med digitalisering/automatisering på baggrund af data og viden om manuelle administrative arbejdsgange. Du kan navigere og vurdere mellem forskellige digitaliseringsløsninger og forstår forskellige systemsammenhænge, og har derfor en vis teknisk indsigt.

Du arbejder selvstændigt og har værktøjskassen i orden til at administrere tidsplaner m.v., som sikrer fremdrift og overblik over opgaven/projektet.

Dine primære opgaver

Vi står i den kommende tid over for at skulle implementere et nyt A-kasse og medlemssystem, selvbetjeningsløsninger, digitalisere arbejdsprocesser og samtidig fastholde en høj driftssikkerhed. Du bliver i den forbindelse en af drivkræfterne bag digitalisering af medlemsvendte løsninger og udvikling af vores digitale medlemsunivers.

Din hovedopgave bliver at være organisationens proceskonsulent til digitalisering af forskellige administrative arbejdsgange. Det er bl.a. at sikre fortsat udvikling og digitalisering af manuelle arbejdsgange bl.a. via vores webblanketter på intranettet.

Vi ønsker at bevæge os i en retning med øget brug af business intelligence og de muligheder, som ligger i det. Du vil kunne blive tovholder på det arbejde, vi skal til at igangsætte og opnå flere erfaringer med vores forskellige forretningsområder.

Endelig har Socialpædagogerne outsourcet it-drift og it-support til eksterne leverandører og en af dine opgaver bliver derfor at indgå i samarbejdet med leverandører samt den daglige rådgivning og arbejde i enheden og understøtte IT- driftssikkerhed for organisationen. Vores digitaliseringsfunktion er ikke så stor og det betyder, at du i høj grad selv kan være med til at forme din stilling og opgaver. Det betyder også, at i en hektisk hverdag sætter vi en ære i at hjælpe hinanden med at komme i mål med opgaver og projekter - store som små.

Dine kompetencer

  • Du har en proceskonsulent-baggrund eller tilsvarende
  • Du har dokumenterede erfaringer indenfor digitalisering- og implementeringsarbejde
  • Erfaring med forandringsledelse og it-projektledelse
  • Stærke kommunikative evner såvel mundligt som skriftligt
  • Du er metodisk stærk og har analytisk tilgang til arbejdsopgaverne og kan selvstændigt planlægge og administrere deadlines m.v.
  • Du har en praktisk og løsningsorienteret tilgang til opgaverne
  • Du er en holdspiller, der tager ansvar for vores fælles resultater.
  • Bliver motiveret af at vide, at du arbejder for 39.000 medlemmer, der hver dag gør en vigtig, faglig indsats over for bl.a. socialt udsatte børn, voksne og familier.
     

Vilkår

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst. Vi har en 37 timers arbejdsuge med flekstid. Arbejdstiden er røgfri. Vi har til huse i en charmerende bygning i hjertet af København, og bliver rost for vores kantineordning.

Socialpædagogernes vision

Socialpædagogerne ønsker et solidarisk samfund, hvor alle mennesker har mulighed for at leve et godt liv og være en del af samfundet.

Den socialpædagogiske faglighed skal være synlig og anerkendt for sine resultater. Socialpædagogikken skal indgå i mange dele af samfundet, fordi den gør en forskel for den enkelte borger og betaler sig for samfundet.

Socialpædagoger skal have et indholdsrigt arbejdsliv, med ordentlige løn- og ansættelsesforhold, og opleve høj trivsel på arbejdspladsen. Ingen skal være nødt til at forlade faget.

Ansøgning

Send din ansøgning vedlagt CV senest onsdag den 20. juni 2018. Vi forventer at holde 1. runde samtaler mandag den 25. juni 2018, og 2. runde samtaler afholdes onsdag den 27. juni 2018, sådan at du forhåbentlig kan påbegynde stillingen den 1. september 2018.

Yderligere information

For yderligere information er du velkommen til at kontakte enhedsleder Signe Rosenkilde Immersen på 4040 6380 eller chefkonsulent Niels Bjørn Jensen på 2291 6134.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.