Find job

App Manager til App & Data Activation Team hos Danske Spil

Vil du være med til at forretningsudvikle nye apps og videreudvikle eksisterende apps såsom Lotto og Oddset og være med til at sikre, at Danske Spils kunder får en stærk mobiloplevelse? Så har vi jobbet til dig som App Manager hos Danske Spil i deres App & Data Activation Team.  

Skab de bedste mobiloplevelser til Danske Spils kunder 

I afdelingen for Digitalt Salg drives og udvikles Danske Spils digitale kanaler og profileres nogle af Danmarks stærkeste brands så som Oddset og Lotto. For at kunne levere stærke mobiloplevelser til Danske Spils kunder, søger vi en App Manager til Danske Spils App & Data Activation Team. Jobbet omfatter både at tænke i udvikling af nye apps og videreudvikling af eksisterende apps blandt andet på Lotto, Casino og Oddset. Der er tale om et spændende og ansvarsfuldt job, hvor forretningsudvikling og eksekvering af mobil strategi står øverst på agendaen. At vinde i de mobile kanaler er et strategisk fokus for Danske Spil, så området har stor ledelsesmæssig bevågenhed. Dine opgaver bliver blandt andet at være:  

  • Ansvarlig for udvikling og vedligeholdelse af portefølje af apps på tværs af Danske Licens Spil og Danske Lotteri Spil i samarbejde med Danske Spil IT
  • Ansvarlig for eksekvering af Danske Spils mobilstrategi, herunder roadmap for nye apps og sammenbinding af mobil og retail
  • Facilitere og proaktivt understøtte udviklingsarbejde og dialog med eksterne leverandører
  • Ansvarlig for daglig drift, indholdsopdatering og overvågning i samarbejde med App & Data Activation Team, produkt- og marketingansvarlige 
  • Ansvarlig for en nem og intuitiv kundeoplevelse på tværs af apps.
     

Et team af dygtige kolleger

Du bliver en del af en arbejdsplads, som er i spil til at være én af Danmarks bedste. Vi tror på, at det er holdet, der gør forskellen. Og vi har gjort os særligt umage med at finde de skarpeste kolleger til dig. I teamet arbejder vi struktureret med fokus på eksekvering og med en stor forkærlighed for data og analyse. Hos Danske Spil er vi nysgerrige på tendenser i det digitale marked og søger altid nye veje til at udvikle den digitale forretning på. Vi opererer i et omskifteligt marked og en dagligdag, der sjældent er 100% forudsigelig. Som afdeling arbejder vi tæt sammen med kolleger i både produkt, marketing og IT  og er uhøjtidelige, åbne og løsningsfokuserede i tilgangen til hverdagen. 

Solid kommerciel erfaring

Vi forventer, at du kan forretningsudvikle og drifte kommercielle apps. Det er vigtigt, at du kan dokumentere din kommercielle erfaring og resultater iht. dette. Hvis du kender til sportspil og/eller har erfaring fra underholdnings-og spilbranchen er det en fordel. Derudover har du følgende kvalifikationer: 

Uddannelsesmæssigt kan en kombineret teknisk og forretningsmæssig baggrund med fokus på digitale & mobile platforme og brugeroplevelse fra f.eks. ITU, CBS eller lignende være kvalificerende. Du behøver ikke komme med mange års erfaring fra området, det vigtigste er, at du har en lidenskab for og er vant til at arbejde på tværs af app løsninger og mobil forretningsudvikling.

Derudover vil følgende erfaring være en fordel:

  • Erfaring med udvikling og drift af roadmap for app-aktiviteter
  • Erfaring med mobiludviklingsteknologi samt indsigt i muligheder og begrænsninger på iOS og Android
  • Erfaring med Mobil brugeroplevelse og eksekvering af en omnichannel tilgang til markedet
  • Forretningsforståelse og evne til at prioritere kommercielt.
     

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT Senior Recruitment Consultant Jakob Kelstrup fra Twins Consulting på 2225 5011. Alternativt send meget gerne dit CV til jk@twins.net. Vi holder samtaler løbende. 

Da man hos Danske Spil ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at ansøge. Som medarbejder får du gode og fleksible arbejdsvilkår, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring, 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage, feriegodtgørelse, barnets 1. og 2. sygedag samt frokostordning og mulighed for at blive en del af bl.a. vores sportsforening.

I Danske Spil koncernen kan man som medarbejdere glæde sig over andres glæde. Overskuddet fra Danske Lotteri Spil fordeles som udlodningsmidler til blandt andet idræt, kultur, forskning og sygdomsbekæmpelse. Hver dag bliver der delt over 3 millioner kroner ud til almennyttige formål i Danmark. Man er ca. 400 dedikerede medarbejdere og ca. 4.500 forhandlere, der sørger for, at der dagligt leveres spil til alle danskere, hvad end de er til Lotto, Oddset, Managerspil, Poker, Casino, Bingo, Quick-skrab, spil på automater eller spillene på spilnu.dk og komogvind.dk. Koncernen består af seks selskaber: Danske Spil A/S, Elite Gaming A/S (spilleautomater), Danske Lotteri Spil A/S, Danske Licens Spil A/S, CEGO ApS og Swush.com.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.