Find job

IT supporter med Cloud erfaring

Sentia Danmark A/S søger en IT-supporter med Cloud-erfaring

Vil du levere IT-support i et team, der har nogle af de største kunder i Danmark, og har du erfaring med Cloud?

Så er du måske vores nye IT-supporter hos Sentia Danmark. Vi er i Sentia Danmark på en spændende Cloud-rejse, hvor vi lige nu søger en IT-supporter med Cloud-erfaring, som har lyst til at være med på rejsen.

Om stillingen

Som IT-supporter hos Sentia Danmark, vil du indgå i et erfarent og dedikeret Service Desk Team, der har fokus på webløsninger. Til daglig håndteres events fra overvågning samt service requests fra vores kunder, både på telefon og e-mail. Henvendelserne og opgaverne er varierende, så hverdagen vil du opleve som afvekslende. Teamet arbejder med skiftende roller således, at ansvaret og opgaverne bliver fordelt. Vi arbejder tæt sammen med kunderne om deres løsninger og deltager aktivt i change management, ud fra DevOps tankegangen. Der vil derfor ofte være en tæt dialog mellem os og kundernes udviklingspartnere. Du vil referere til Customer Service Manager, Ulrich Kroll.

Dine kvalifikationer

Du har en god forståelse for IT og er analytisk funderet i din fejlsøgning. Du er empatisk og god til at sætte dig i brugerens sted. Du er udadvendt og hjælpsom samt sætter en ære i at yde en god service ofte på et højt teknisk niveau.

Cloud erfaring

Det er en forudsætning, at du har en bred erfaring med Office 365 gerne både i form af brugersupport såvel som med teknisk administration af kundernes løsninger. Du har også arbejdet med flere services i Azure, herunder Infrastructure aa Service (IaaS), såvel som Platform aa Service (PaaS). Mange af vores kunders løsninger anvender eller har integration med disse services, hvorfor det er vigtigt, at vores Service Desk kan håndtere drift og support af disse.

Din profil

  • Du er glad og udadvendt
  • Du har evnen til at kommunikere både på teknikerniveau såvel som med slutbrugere
  • Du kan kommunikere fejlfrit både på engelsk og dansk i skrift og tale
  • Dit fokus er på leverance og kundetilfredshed
  • Du kan arbejde fokuseret og er ansvarsbevidst 
  • Du er omstillingsparat.
     

Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren straffeattest af hensyn til compliance og vores kunder.

Du har gerne arbejdet med flere af nedenstående

  • Håndtering af cloudbaserede services gennem CSP direct-portalen
  • Webløsninger såsom Sitecore, Umbraco og Wordpress
  • Microsoft server platforme 2008, 2012, 2016
    Herunder roller såsom IIS, SQL, AD, Exchange m.m.
  • Virtualiseringsplatformene HyperV og/eller Vmware
  • Linuxplatforme, såsom Debian og CentOS
    Herunder roller som Apache, MySQL og Postfix
  • Kendskab til ITIL v3 og specifikt Incident, Problem og Change management.
     

Din vigtigste egenskab er dog, at du er parat til at lære en masse nyt og vil yde en indsats, så sørger vi for resten. 

Arbejdstider

Dit arbejdssted vil være på vores kontor i Herlev, og stillingen er 37,5 time pr. uge. Arbejdstiden ligger i dagtimerne mellem 08:00 og 17:00 afhængigt af dine daglige opgaver.  Hver 4. uge vil du derudover have vagtansvaret udenfor normal arbejdstid. Her vil du derfor primært være på kontoret mellem 9:00 og 15:00. Deltagelse i vagtordningen er en del af stillingen, men aflønnes gennem et separat honorar. 

Vi tilbyder

  • Muligheden for at arbejde med de nyeste teknologier bla. Cloud
  • En spændende og afvekslende hverdag, hvor du vil blive udfordret med tekniske opgaver
  • Et team hvor alle roller er vigtige og godt samarbejde derfor er et must
  • En fair arbejdsfordeling hvor alle i teamet løser vigtige opgaver hver dag
  • Mulighed for personlig udvikling til gavn for teamet og dig selv.
     

Vi har et stort fokus på medarbejdertrivsel og at du som person udvikler dig løbende. Du vil derfor have gode karrieremuligheder. Vi er en virksomhed som værdsætter dygtige medarbejdere og ved, at vores succes kommer gennem en fælles indsats.

Lønnen vil afspejle dine kvalifikationer og baggrund.

Ansøgningsfrist og hvis du vil vide mere

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning samt CV, og vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt og senest den 5. august. Vi håndterer ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og afholder løbende samtaler. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige person.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil vide mere, kan du kontakte Customer Service Manager, Ulrich Kroll, på ulrich.kroll@sentia.dk.

Virksomheden

Sentia Denmark, anerkendt for brancheførende compliance samt ekspertise på områderne for cloud og forretningskontinuitet, tilbyder managed samt sikre cloud services, der lader kunder outsource deres it-infrastruktur, drift og vedligehold i en hybrid model. Med søsterselskaber i Holland og Belgien, sikrer vi kontinuerlig europæisk innovation og vidensdeling på områderne for cloud-teknologi og compliance. Vi hjælper, som betroet cloud-rådgiver for private og offentlige organisationer, med defineringen af cloud-strategier og guider dem gennem en succesfuld digitalisering, perfekt afstemt med forretningsstrategier, i overensstemmelse med ændrede lovkrav samt tilsikret moderne og flerlaget it-sikkerhed. Dette sikrer vores kunder udnytter den fulde værdi af cloud og skaber konkurrencefordele samt forretningsvækst. Cohaesio A/S er en del af Sentia Denmark.

Mere information kan findes her: www.sentia.dk og på www.linkedin.com/company/sentia-dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Herlev

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.