Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Incident Manager

Ønsker du at være en del af en af Danmarks førende IT-outsourcing-forretninger, hvor vækst og positive fremtidsmuligheder er på agendaen?

Vi søger en erfaren, fokuseret og talentfuld Incident Manager til vores kontor i Aarhus. Du vil indgå i et team af dedikerede kollegaer, der arbejder som Managers på Problem, Change, Request og Major Incident-processerne. Sammen sikrer I, at vores processer bliver fulgt og løbende forbedret med målet om, at vores miljøer kører stabilt, og at kunden oplever en høj kvalitet i vores service.

Jobbet

Som Incident Manager i Itadel er du en del af en virksomhed i vækst. Det giver en masse spændende udfordringer og mulighed for at sætte dit præg på virksomheden. Du kommer til at arbejde med de nyeste teknologier og udvikle og forbedre vores service ud mod kunderne.

Eksempler på dine arbejdsopgaver kunne være:

  • Sikre høj kvalitet i vores incident tickets gennem data- og trendanalyser og konstant fokus på mulige forbedringsområder.
  • Koordinere med vores Major Incident-team og øvrige organisation efter behov.
  • Løbende review af vores procesdokumentation og facilitering af implementation heraf i vores organisation.
  • At kunne se helheder i forhold til kvalitetsløft og sparring med øvrige kollegaer, evt. undervise efter behov – i hele vores organisation.
  • Håndtering af dag-til-dag, proces-issues og eskalationer, så vi sikrer, at vi kommer tilbage på sporet.
  • Indkaldelse og styring af Incident Manager-mødestrukturer efter behov.
  • Sikre et positivt feedback-loop tilbage til den tekniske organisation i forhold til forbedringer.
     

Faglige kvalifikationer

Du har 2-5 års erfaring som Incident Manager, og du vedligeholder løbende dine kompetencer. Du har gerne erfaring fra hosting-branchen eller større miljøer.

Derudover vil erfaring med et eller flere af følgende områder være et plus:

  • Erfaring med at drive og forbedre processer i en åben dialog og at sikre et fagligt og sagligt højt niveau.
  • Du trives i et rum af muligheder, udfordringer, og du sætter dig et varigt positivt spor.
  • Kvalitet i ord og handling er en naturlig del af din handlen.
  • Du er god til at koordinere i en organisation, og du er god til at sætte handling bag dine ord og komme i mål.
  • Du har et iboende behov for at forstå og lære ud fra de data og handlinger, du ser med målet om konstant forbedring.

Personlige kvalifikationer

  • Du er analytisk og struktureret.
  • Du er selvstarter og en sikker afslutter.
  • Du er nysgerrig, opsøgende og vedholdende.
  • Du sætter en stolthed i din faglighed.
  • Du kan balancere privat- og arbejdsliv.
  • Du er som person positiv, konstruktiv, engagerende, serviceminded og handlekraftig.
  • Du har stærke argumenteringsfærdigheder og arbejder ud fra et ideal om, at beslutninger tages på baggrund af viden og saglig argumentation.
  • Du har et stærkt drive og motiveres af driftsmæssige udfordringer.
  • Du er interesseret i at uddanne dig og dele viden i Itadel som helhed, så vi bibeholder et højt teknisk niveau.
  • Du mestrer engelsk i både skrift og tale.
  • Dokumentation af dit daglige arbejde er en selvfølge.

Afdelingsprofil

Incident Management varetages af analyse- og kvalitetsafdelingen. Vi er ansvarlige for CSI på de processer, vi understøtter gennem disciplin, produktivitet, og empirisk data i et agilt setup. Teamet består af erfarne Managers, kollegaer der leverer professionel og kvalificeret service.

Vi tilbyder

Løn efter kvalifikationer samt attraktiv pensionsordning, gode medarbejderforhold og helbredsforsikring.

Mulighed for at være med til at forme afdelingen og mulighed for at dygtiggøre dig både ved hjælp af interne kurser og certificeringer.

Itadels værdier er ambition, troværdighed og åbenhed – du vil erfare, at vores serviceniveau og relation til kunderne (interne og eksterne) altid er øverst på dagsordenen, samt at vi altid stiler mod at optimere vores forretningsgange og kompetenceniveau. Det betyder også, at vi altid er klar til at hjælpe dig igennem pressede situationer – og at vi forventer det samme fra dig.

Kontaktperson

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Hans Schmidt Borgholm på hsb@itadel.dk. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du ringe til rekrutteringskonsulent, Jens Wang på tlf. 8863 0074.

Kontaktperson

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 88 63 00 74
Mail: jfw@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Viby J

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.