Find job

CTO med tung software baggrund

På vegne af Cubris ApS søger vi en CTO. Har du indgående ledelsesmæssig og teknologisk baggrund, hvor omdrejningspunktet har været udviklingen af avancerede softwareløsninger – og er du nysgerrig både på arkitektur, teknologi og på kommercielle udfordringer? Kan du se dig selv lede et team af superdygtige udviklere, der leverer markedets bedste løsninger af rådgivningssystemer til optimal togdrift? Hos Cubris vil du, som CTO, være lederen i maskinrummet og en central person i at levere løsninger såvel nationalt som internationalt.

Vi forventer, at du kan bidrage med:  

  • Din erfaring med baggrund i en videregående uddannelse inden for softwareudvikling, gerne suppleret med en lederuddannelse
  • Min. 5-10 års erfaring i en udviklerrolle og min. 3 års erfaring i en it-lederrolle
  • Erfaring fra agile udviklingsmetoder, f.eks. Scrum
  • Indsigt i planlægning og budgettering
  • Indgående kendskab til Microsofts teknologi-stack
  • Forståelse for arkitektur, integration- og designløsninger
  • Evnen til at bevare et solidt teknisk overblik
  • At være en god leder, der giver konstruktiv feedback og skaber et læringsbaseret udviklingsmiljø
  • Erfaring fra at arbejde i en virksomhed, hvor engelsk er det primære sprog, både i skrift og tale
  • Villighed til at rejse 10-20 dage per år
  • Personlig systematik og stor arbejdskapacitet
  • Ikke mindst, humor og et positivt sind i forhold til kollegaer og kunder.
     

Du vil, som leder, arbejde med at sikre udviklingsaktiviteter, implementering og adoption af de produkter og løsninger, som vores internationale kunder efterspørger. Implementeringerne vil typisk have projektform, hvor en Project Manager, med reference til dig, vil varetage de daglige aktiviteter. I salgsfasen vil du få en rolle, hvor du støtter vores Product Manager, i relation til beskrivelse og udvikling af den funktionalitet vores kunder ønsker. Du vil også få ansvar for teknisk support og den organisation, der støtter vores kunder i drift.

Du er en succes indenfor de første 6 måneder, hvis du har;

  • Skabt en tæt relation med og dialog til udviklingsteamet og leveranceteamet, og sikret gode samarbejdsrelationer samt effektivt udviklings- og leverancemiljø
  • Taget hånd om effektiv styring af planer og budgetter
  • Medvirket med overblik, konstruktiv feedback og fremdrift i konkrete udviklings- og leveranceprojekter.
     

Hvem er Cubris ApS:

Cubris har til huse i Herlev – tæt på gode transportmuligheder, i et moderne og indbydende kontormiljø. Virksomheden består i dag af 15 udviklere, sælgere, projektledere samt andre specialister, men vil i løbet af den kommende tid vokse markant. For at trives i rollen er det vigtigt, at du kan begå dig i et internationalt miljø, hvor arbejdssproget er engelsk. Opgaverne er spændende og varierende, og der er fokus på at skabe og opretholde et godt arbejdsmiljø.

Cubris udvikler intelligente systemer og totalløsninger til jernbaneindustrien. Med fokus på bæredygtighed og GreenTech, er målet at mindske miljøeffekten af togtransport, samtidig med at der skabes en mere effektiv kørsel.

Cubris er ejet af Thales Group, men agerer selvstændigt. Hermed kombineres de store fordele ved at være en agil og omstillingsparat mindre virksomhed med styrken ved at have en stor organisation i ryggen med support og en verdensomspændende repræsentation.

Læs mere om Cubris her:

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kontakt vores rekrutteringspartner Recruit IT, Claus Porse Partner, på telefon 2087 8617 - cpo@recruit-it.dk eller Johni Pihl Petersen, Partner, på telefon 2637 7535 – jpp@recruit-it.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Herlev

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.