Find job

Studentermedhjælper til eBanking - Service Management

Brænder du for problemløsning, hvor du skal kunne overskue årsagssammenhæng i et komplekst domæne? I eBanking Service Management arbejder vi metodisk med ITIL og Kepner-Tregoe for at finde de rigtige løsninger hurtigt og effektivt. Som ”frontend” for vores ydelser, har vi en spændende hverdag hvor vores kunder forventer hurtige løsninger og serviceminded medarbejdere. Du skal kunne finde motivation i en omskiftelig og udfordrende hverdag, hvor der er højt til loftet og plads til, at dygtige medarbejdere kan sætte deres præg både på deres eget job og på SDC’s fortsatte udvikling.

I eBanking Service Management, har vi primært ansvaret SDC netbank og mobilbank, men også andre selvbetjeningsløsninger og støttesystemer. Du bliver en del af et arbejdsmiljø præget af åbenhed, tværfagligt fokus samt et højt fagligt niveau, med medarbejdere både i Ballerup og Polen. Som en del af din dagligdag, vil der være en del samarbejde på tværs i SDC.

Ansvarsområder:

Vi søger en selvstændig og arbejdsom studerende, hvis primære ansvar vil være:

  • Sagshåndtering, udarbejdelse af statistikker og opfølgningsrapportering
  • Indsamling af information og opdatering af vejledninger/vidensværktøjer
  • Dokumentation af processer og udarbejdelse af vejledninger
  • Koordinering og opfølgning af mindre ad hoc-opgaver
  • Bidrage til afdelingens fortsatte udvikling med nye ideer, koncepter og best practice.
     

Lidt om dig

Vi forestiller os, at du er godt i gang med en relevant videregående uddannelse, gerne it-faglig.

Udover dette forventer vi, at du:

  • Har forståelse for databehandling, -modellering og -udvikling
  • Har interesse for virksomhedskommunikation og gerne med grafiske evner (visualiseringer)
  • Har kendskab til IT Service Management (ITIL)
  • Har flair og interesse for administrative opgaver
  • Begår dig på engelsk mundtligt såvel som skriftligt.
     

Af personlige kvalifikationer forventer vi, at du:

  • Er struktureret, kan bevare overblikket og er detaljeorienteret
  • Er serviceminded og proaktiv i forhold til nye opgaver
  • Kan arbejde effektivt og overholde en deadline
  • Kan arbejde målrettet og selvstændigt med opgaver af forskellig karakter.
     

Vi tilbyder

Vi tilbyder en stilling, hvor du får mulighed for at kombinere din teoretiske forståelse med praktisk erfaring. Du får mulighed for at arbejde i en virksomhed, hvor du kan gøre en forskel. Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen fordelt på 2-3 dage. Der vil være mulighed for fleksibilitet i forbindelse med dine eksamensperioder, og i ferieperioder vil der være mulighed for at arbejde lidt mere. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Ballerup sammen med et stærkt team af fagligt dygtige kolleger.

Kontakt

Er du blevet nysgerrig på at høre mere om jobbet og SDC, er du velkommen til at give Alexander et ring. Vi ser frem til at modtage dit CV og et kort motiveret cover letter.

I mellemtiden kan du læse meget mere om SDC her: https://www.sdc.dk/


ABOUT SDC 
SDC is a modern, business-oriented IT partner for the Nordic financial sector. Our core services are system development and maintenance. Our ambition is simple: We emphasize professional use of technology and have a strong customer focus and a cost-effective business model in order to become the leading IT partner in the Nordic financial sector measured on quality, price and business support.

Ansøgningsfrist:

27. juli 2018

Stillingskategori:

Informationsteknologi

Afdeling:

eBanking

Kontaktperson:

Department Manager Alexander Schnohr

Telefon:

+45 9155 3252

Stillingsbetegnelse:

Studentermedhjælper til eBanking – Service Management

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.