Find job

Advokatsekretær eller softwaresupporter til Unik Advosys

Vi søger ny kollega til Unik Advosys-supporten. 

For der er plads til endnu en softwarehelt på supportholdet hos Unik, som er en af landsdelens største og bedste IT-arbejdspladser. 

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder i advokatbranchen og med bolig- og ejendomsadministration. I et tæt samarbejde med vores kunder har vi gennem 30 år udviklet fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum med bl.a. vores markedsledende branchesoftware til advokater Unik Advosys.

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbejdere. Vil du være med i vores hverdag og bidrage til de unikke kompetencer, vi har? Vil du udvikle din faglighed? Vil du have en arbejdsplads, du kan være stolt af? Så lad os høre fra dig.

Hvad kommer du til at lave?

Efter en grundig oplæring i Unik Advosys skal du yde support til vores kunder og her besvare brugerspørgsmål omkring Unik Advosys. Kontakten til vores kunder vil primært foregå via telefon og mail.  

For at være Unik Advosys-supporter, indebærer det:

  • Du har lyst til at bruge din faglighed i en ny sammenhæng 
  • God kundeservice ligger i dit dna 
  • Kundekontakt på dansk via telefon og mail 
  • En positiv, udadvendt og velformuleret profil
  • Flair for og lyst til at arbejde med IT i en omskiftelig hverdag, hvor vi løfter i flok
  • Vilje til at tage udfordringer op og nysgerrighed på at finde gode løsninger på dem 
  • Du trives med et højt aktivitetsniveau, også når der i perioder er rigtig travlt 
  • Lærevillighed, for der bliver meget uddannelse og oplæring i de første måneder.
     

Kvalifikationer 

Vi ved, at vi skal lære dig en masse nyt og spændende, ingen kan det hele fra starten, så vi forestiller os, at der er flere adgange til denne stilling.  

Du kan have erfaring med 1. level softwaresupport, du er uddannet advokatsekretær eller kender til arbejdet på et advokatkontor via erfaring fra sekretærfunktion eller bogholderi/finansafdelingen i en advokatvirksomhed. Måske har du endda arbejdet med Unik Advosys. 

Unik Advosys er tæt integreret med Microsoft Word og Outlook, derfor er det en fordel, at du kender til disse programmer. 

Bliv en del af noget unikt 

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.  

En af Danmarks bedste arbejdspladser 

Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger. 

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste it arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen. 

Spørgsmål om jobbet kontakt

Gitte Bisgaard Døhr
gb@unik.dk
tlf. 76 42 11 29


Vi kender din softwaredag
Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.
Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger. Vi har udviklet innovativ branchesoftware i mere end 30 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.