Find job

Support Analyst

CDK Global søger en Support Analyst, der brænder for udfordrende opgaver inden for teknisk support.

CDK udvikler IT-løsninger til autobranchen, og vores løsninger sælges i en række europæiske lande. Samtidig er vi en del af en amerikansk virksomhed og har søsterselskaber rundt om i Europa. Vores dagligdag er præget af et internationalt samarbejde i en spændende organisation med profesionelle medarbejdere.

Som Support Analyst vil din centrale opgave være, at sikre en stabil drift  af CDK’s produkt - Dealerbridge -  med fokus på at drifte, stabilisere og løbende forbedre løsninger, som sikrer, at data er tilgængelige for interne og eksterne systemer.

Du vil sammen med engagerede og erfarne kollegaer indgå i et samarbejde, hvor hver især har ansvar for et antal områder inden for et spænd af teknologier og serverbaserede applikationer.

Vi arbejder i en travl hverdag, og det er vigtigt, at du har lyst og evner til at indgå i et miljø, hvor spillereglerne forandrer sig hurtigt, og hvor der er fokus på brugernes behov.

Dine kvalifikationer

  • Erfaring eller interesse for basiskomponenter og systemer i et Microsoft-baseret servermiljø
  • Har en relevant faglig IT-teknisk uddannelse
  • Har evner til at dokumentere dit arbejde i form af vejledninger og procedurebeskrivelser
  • Er serviceminded, udadvent og imødekommende med stor fokus på kvalitet
  • Ønsker at have indflydelse via projektdeltagelse
  • God problemløser og hurtig til af afdække brugernes problemer
  • Kan tage ansvar, arbejder selvstændigt og kan samtidig være en del af et team
  • Du er fortsat interesseret i din egen faglige udvikling og herunder vores Dealerbridge-miljø
  • Gode kommunikations- og formuleringsevner på engelsk, både skrift og tale.
     

Det bliver du en del af

Du bliver en del af vores 2nd level Support, som tæller 8 medarbejdere, og tilbyder et uformelt, inspirerende og fagligt velfunderet miljø. Vi anvender et moderne Cloud-baseret servicedesk-system og benytter virtuelle servere i vores datacenter i UK baseret på Microsoft, HP og Cisco-produkter.

Hos CDK bliver du en del af en global virksomhed, hvor der bliver lagt vægt på udvikling og læring. Vi søger medarbejdere, der vil være en del af en kultur, hvor man er passioneret og entusiastisk, og som vil være med til at drive vores forretning fremad. Du er interesseret i at udvikle dine kompetencer og viden, da vi tror på, at vores vækst i sidste ende afhænger af din.

Why a career with CDK Global?

We demand diversity. Our people may be spread across countries, continents and cultures, but we’re united by a passion and enthusiasm to drive our business forward. This means no matter where you work you’ll feel like part of our global team. Diverse backgrounds, ideas and experiences are the only way to deliver world-class service to our customers. Our differences are our strengths.

Your benefits. To help us attract and retain the best, we pay people according to performance, not length of service. We will also help you grow your career, not only through focused investment in learning and development but also by enabling you to explore the exciting opportunities our global market has to offer.

The perfect opportunity awaits. Start your career with CDK Global.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.