Find job

Data Integration Manager

Er du en teknisk stærk person med gode kompetencer inden for dataintegration? Er du selvkørende, ambitiøs og har lyst til at udvikle dig ind i en mellemlederrolle? Så har vi ønskejobbet til dig!

Virksomheden

Vores kunde agerer i finanssektoren og er førende indenfor sit felt. Virksomhedens kunder er primært store virksomheder inden for bl.a. finans og forsyning, der stiller store krav til kvalitet og sikkerhed ved overførsel af data. Som en følge af organisationens positive udvikling med tilgang af en række nye kunder oprettes nu en ny stilling som Data Integration Manager til virksomhedens hovedkontor i Horsens.

Stillingen

Du vil blive ansvarlig for virksomhedens dataintegration på tværs af interne og eksterne systemer og får desuden mulighed for at være med til at udvikle processer omkring dette. Du vil endvidere stå for den daglige drift og sikre, at datakvaliteten er på et højt niveau. Du kommer til at lede en startup funktion med opbygning af en ny enhed, og det forventes, at du i løbet af 6-12 måneder er leder for et team på 4-5 personer.

Opgaverne vil bl.a. være:

  • Driftsansvarlig for selvudviklede applikationer
  • Mapning af data hos kunden både forud for store enkeltstående dataoverførsler og ved løbende overførsler af data
  • Styring af releases og let kodning
  • Udarbejdelse af et flow for overførsel af data og tilpasning til virksomhedens eget system
  • Overvåge, fejlsøge og opfølgning på aftaler i samarbejde med leverandører, internt IT udviklingsteam og forretningen.
     

Personen

Det forventes, at du kommer fra en lignende stilling og har en dybdegående forståelse for data management best practices. Du har indgående erfaring med dataintegration i f.eks. MS-SQL, SSIS, SAS Data Management Studio, Informatica, Streamserve, Biz Talk e.lign. Du har en passion for data og sætter en ære i, at data er korrekte og præcise. Du har sans for detaljen og er grundig. Herudover ser vi gerne, at du er ambitiøs og har lyst til at opbygge et team og videreudvikler funktionen.

Virksomheden tilbyder

Et spændende job i en velkonsolideret virksomhed i vækst, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og udvikle jobbet. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med IT-udviklere, BI- og data-analytikere og bliver en del af et miljø med faglige kompetencer på et højt niveau. Du vil få fast løn efter kvalifikationer, samt bonusordning og en god pensionsordning efter Finansforbundets overenskomst. Virksomheden har en aktiv personaleforening med spændende aktiviteter, og der afholdes både firma- og teamarrangementer.

Ansøgning

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Lars Holmer, tlf. 28 10 04 18 eller mail lh@scr.dk

Kontaktinfo:

Kontaktperson: Lars Holmer
E-mail: lh@scr.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Horsens

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.