Find job

Application Manager Salesforce

Vi søger en Application Manager (Teknisk systemejer) til at sikre den videre drift og udvikling af vores Salesforce CRM-løsning, som er vores vigtigste system i vores systemlandskab.

I dette job, kan du kombinere din forretningsforståelse og din viden om IT og Salesforce, til at give forretningen sparring og til at sikre Falck de mest optimale IT-løsninger.  

Du vil indgå i vores firemands-team, der varetager vores Salesforcebaserede CRM og Case Handling-applikationer. Begge løsninger er centralt placerede i vores systemlandskab, og derfor får du en stor kontaktflade med resten af organisationen – både forretning og IT som helhed. Målet er, at du skal være en uundværlig sparringspartner i alle beslutninger vedrørende drift og udvikling af applikationen, og derfor er det essentielt, at du er god til at kommunikere samt er i stand til at udfordre løsningsforslag og problemstillinger.  

En af dine vigtigste opgaver er at sikre, at Falcks Salesforceløsning er sund set med driftøjne og varetager forretningens behov for IT-understøttelse optimalt.  

Du er den proaktive samarbejdspartner over for forretningen, hvilket indebærer, at du bidrager med en detaljeret viden om applikationerne. Dette betyder, at du formår at omsætte viden til løsninger, der understøtter forretningens behov og strategi. Du får derved mulighed for at præge løsningen fremadrettet og derigennem skabe mere værdi for Falcks forretning.  

Overordnet indgår du i en afdeling af atten engagerede Application Managers, som har ansvaret for tredive af de mest forretningskritiske applikationer i Falck Assistance Nordic. Vi er et harmonisk team med alle typer og aldre repræsenteret. Vi er dedikerede til at gøre en forskel for vores forretning ved at sikre, at vi får størst værdi for vores it-investeringer.  

Nogle af de ansvarsområder du skal varetage i sammenarbejde med teamet er:  

  • Change- og Incidenthåndtering  
  • Vedligeholde og videreudvikle driftprocesser  
  • Review af designs i forhold til behovsmatch, operationalitet og fremtidig drift og vedligehold  
  • Budgetplanlægning og -opfølgning  
  • Access management  
  • Dokumentation  
  • Sikre at systemet lever op til it-regler og krav  
  • Styre, sparre og støtte forretningen i forhold til retningen for it-systemets videre udvikling  
  • Afdækning af forretningskrav og –behov  
  • Prioritering af systemets aktiviteter.
      

Du har følgende kompetencer:  

  • Relevant videregående uddannelse inden for it eller tilsvarende erfaring  
  • God til at kommunikere med forretningssiden og med mennesker med forskellige tekniske forudsætninger 
  • Kan kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk  
  • Tænker proaktivt, helhedsorienteret og struktureret  
  • Gennemslagskraftig  
  • Har god teknisk forståelse, og er god til at sætte sig ind i it-systemer.
     

Du skal gerne havde følgende erfaring:  

  • Arbejdet med Salesforce.com  
  • Mindst tre års erfaring med Application Management  
  • Erfaring med applikationsdrift og ITIL-processer, herunder Incident- og Change Management  
  • Kendskab til it projektledelse.  
     

Vi tilbyder:  

  • Et spændende og udfordrende job i en international koncern i rivende udvikling  
  • Et professionelt og dynamisk arbejdsmiljø præget af gensidig faglig og personlig respekt  
  • Positive kolleger og en uformel omgangstone  
  • Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejdsplads  
  • Løn efter kvalifikationer, pension- og sundhedsordning.
     

Lokation: Falck Centeret, Sydhavnsgade 18, 2450 København SV.  

Er du interesseret i ovenstående, så send os en ansøgning med relevante bilag.  

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Læs mere om Falck på www.falck.dk eller www.falck.com.  

Ansøgningsfrist: 05-10-2018

Spørgsmål om jobbet

Mia Hoffritz, Head of DK Application Management Assistance
mail: mia.hoffritz@falck.com
tlf. 29 32 62 80

Om Falck

I mere end 100 år har det været Falcks mission at arbejde for at forebygge ulykker, sygdom og nødsituationer, at redde og hjælpe forulykkede og nødstedte hurtigt og kompetent samt at rehabilitere syge og tilskadekomne.

Med medarbejdere fordelt på seks verdensdele er Falck en virksomhed i konstant udvikling og med mange muligheder for udfordringer og karriere. Læs mere om at være en del af Falck på karrieresiderne på www.falck.dk eller www.falck.com.

Falcks værdier er: hjælpsom, handlekraftig, hurtig, tilgængelig, troværdig og kompetent. Værdierne efterleves dagligt i den måde, vi omgås og løser vores opgaver på. Hvis du vil være en af vore kolleger, er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i disse værdier.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.