Find job

Digital marketer

VisitNordsjælland leder efter en digital marketer, som begejstret kan fortælle og formidle fortællingerne om Kongernes Nordsjælland, Den danske Riviera, UNESCOS verdensarv, badestrande, koncerter, slotte, menneskerne og alle de andre oplevelser – digitalt, og på seks sprog. 

Som udgangspunkt skal du eksekvere den daglige drift af marketingskampagner i konstant samspil med vores digitale forretningsudvikler og i løbende samarbejde med vores udviklingschef og husets øvrige kollegaer.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Drive, udvikle og vedligeholde VisitNordsjællands websites og tilhørende kampagnesider
  • Planlægge, udvikle og drive sociale medier, og bidrage med ny viden. Det kunne eksempelvis være i form af videoproduktion til sociale medier
  • Sikre at vores eventkalender er opdateret. Det vil sige sortere og prioritere i mange typer af digitalt indhold og udvælge historier som kan eksekveres på tværs af digitale kanaler
  • Projektledelse, eksekvering og koordinering af mindre marketings- og kommunikationsinitiativer, herunder også mindre grafisk produktion.
     

Som digital marketer bliver du også medansvarlig for at rådgive og vejlede vores mange samarbejdspartnere om digitale tendenser og om best pratice indenfor brugen af digitale medier. Det kunne eksempelvis være vejledning i brug af TripAdvisor og Google My Business med flere.  

Vores verden er karakteriseret ved mange korte deadlines, stor omskiftelighed og mange samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt at du besidder en naturlig tålmodighed, initiativ, selvstændighed samt evner at drive flere forskellige projekter uden at miste overblik.

Om dig 

  • Du er ambitiøs og konstant faglig nysgerrig, og elsker at producere og bidrage
  • Du er analytisk, struktureret og optaget af at skabe og dokumentere via KPI´er  
  • Du er vant til at håndtere mange interessenter, både internt og eksternt
  • Du interesserer dig for digitalt indhold, SEO, content marketing og linkbuilding
  • Du er en god kommunikator, og du kan formidle og sælge budskaber klart
  • Du du kan hidse dig op over retstavning – gerne på flere sprog.
     

Derudover forventer vi

  • En relevant digital uddannelse
  • Min. et par års erfaring med lignende områder
  • Konkret erfaring med marketingplanlægning- og eksekvering
  • Særdeles god forståelse for at agerer på internettet og opsnuse nye tendenser
  • Konkret og dokumenteret erfaring med minimum to marketingkanaler (Det kunne f.eks være banner- eller videoproduktion) på operationelt niveau. Vedlæg gerne en case som understøtter dette.
     

Praktisk

Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en arbejdsplads med uformel kultur og flad organisation, hvor ingen dage helt ligner hinanden.

Tiltrædelsen: Den 1. oktober.

Løn: Forhandles individuelt og efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist: 23. august kl. 12.00.

Sendes til: digital@visitnordsjaelland.com 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Digital forretningsudvikler Jesper Bækgaard på jeb@visitnordsjaelland.com eller tlf. 2681 4918.


Om VisitNordsjælland

VisitNordsjælland er Nordsjællands officielle turistorganisation og er ejet af kommunerne Fredensborg, Gribskov, Halsnæs, Helsingør og Hillerød. VisitNordsjælland er en erhvervsdrivende forening. Organisationens formål er at koordinere og udvikle turisme på tværs af vores fem ejerkommuner samt at markedsføre destination Kongernes Nordsjælland både nationalt og internationalt. Se mere om os på www.visitnordsjaelland.com og om netværket på www.unikkemoedesteder.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Helsingør

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.