Find job

Konverteringsspecialist

Til Unik Advosys søger vi en konverteringsspecialist, der er utroligt serviceminded. Du sætter helt naturligt kunden i centrum. Du kan lytte og sætte dig ind i kundens behov – og når kunden f.eks. skal have løst en konverteringsopgave eller udviklet en ledelsesrapport, finder I sammen den optimale løsning. 

Hvad forventer vi af dig 

Det er et naturligt instinkt hos dig at sige ’ja’, når du bliver præsenteret for en opgave. Du arbejder struktureret, er analytisk og grundig. Du har drive og kan lide at være selvkørende, men trives også i sociale strukturer. 

Kvalifikationer

Du har formentlig en uddannelse som professionsbachelor, datamatiker eller lignende - men vigtigst er, at du har en stor interesse for data og databasenær-udvikling og et grundigt kendskab til MS-SQL og Excel.  

Hvad kommer du til at lave? 

Når et advokatkontor vælger Unik Advosys, skal der oftest konverteres data fra et andet advokatsystem – og data skal lægges, så kunden får sine data præcis dér, hvor det er logisk for deres arbejdsgang. Det bliver din opgave at udføre dette – i en høj kvalitet. Du kommer også til at udvikle kundespecifikke rapporter i Excel, med dataudtræk fra MS-SQL database og Kuber. 

Du har masser af dygtige kolleger at trække på, men jobbet er selvstændigt, og du er indstillet på, at nogle af opgaverne skal løses om aftenen og i weekender. 

Vi skaber unikke softwareprodukter 

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder med bolig- og ejendomsadministration – og på advokatkontorer. I et tæt samarbejde med vores kunder har vi gennem 30 år udviklet fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum. 

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbej-dere. Vil du være med i vores hverdag og bidrage til de unikke kompetencer, vi har? Vil du udvikle din faglighed? Vil du have en arbejdsplads, du kan være stolt af? Så lad os høre fra dig.  

Bliv en del af noget unikt 

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selv-stændighed.  

En af Danmarks bedste arbejdspladser

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste it arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen. 

Spørgsmål om jobbet kontakt

Inge Licht,Teamleder
mail: is@unik.dk
tlf. 76 42 11 2


Vi kender din softwaredag

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.
Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger. Vi har udviklet innovativ branchesoftware i mere end 30 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.