Find job

UNIK Bolig 4-systemejer til ATP Ejendomme

I denne nyoprettede stilling som systemejer, skal du udvikle ATP Ejendommes brug af UNIK, herunder analysere vores nuværende brug og implementere forbedringsforslag. Du vil derfor få stor indflydelse på den måde, vores organisation bruger UNIK.

Vil du tæt på forretningen og optimere brugen af UNIK? 

Med reference til vores CFO bliver du en del af økonomiafdelingen. Din nærmeste kollegaer er vores IT-supporter og den digitale projektleder. Da UNIK er kernen i vores forretning, får du en bred berøringsflade i hele organisationen og kommer tæt på brugerne.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Sikre fuld og ensrettet udnyttelse af UNIK i hele ATP Ejendomme
  • Udvikling af UNIK som system til gavn for forretningen
  • At dygtiggøre organisationen i brugen af UNIK
  • Undervisning af UNIK-superbrugere
  • Etablere integrationsløsninger mellem UNIK og andre IT-systemer (SharePoint, Excel, Investran, Dalux m.fl.).
     

Er du en haj til UNIK og god til kontakt med brugerne?

Vi søger en person med IT-baggrund og gerne +5 års erfaring med UNIK i forhold til brugerflade og databaseopbygning. Du har god forståelse for processer og forretningsgange, og har du erfaring fra ejendomsinvesteringsbranchen er det et plus.

Du arbejder struktureret, har et godt øje for detaljer og er løsningsorienteret. Du når i mål med opgaverne ved at arbejde analytisk og fokuseret, og du er god til at forstå både brugernes og forretningens behov.

Da du får en bred berøringsflade, er du også god til at kommunikere på alle niveauer i organisationen.

Hvem er vi?

ATP Ejendomme A/S er 100% ejet af ATP, Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi holder til i København og er ca. 85 medarbejdere, der investerer, ny- og ombygger, drifter og vedligeholder ejendomsporteføljen.

Økonomiafdelingen består p.t. af 12 medarbejdere inkl. IT-teamet. Fagligheden er høj, og knytter sig til økonomisk rapportering og varetagelse af ejendomsadministration (håndtering af lejekontrakter, opkrævning af husleje, driftsomkostninger etc.). Der er et godt sammenhold, og vi hjælper hinanden.

Det er en del af ATP’s vision at arbejde målrettet med udvikling af mennesker og organisation. Vi satser derfor på de medarbejdere, der kan lide både faglige og personlige udfordringer og gerne vil udvikles. Ambitioner og livsbalance går naturligt hånd i hånd hos os. Du får derfor et job med både faglige og personlige udfordringer i kombination med en fleksibel hverdag. Vi tilbyder en attraktiv løn og pensionsordning, der modsvarer vores krav og dine kompetencer.

=dig? Så send en ansøgning

Ansøgningsfristen er den 30. august 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte CFO Martin Vang Hansen på mgh@atp-ejendomme.dk eller tlf. 4080 4872.


Din karriere. Danskernes tryghed.
Uanset, hvor du starter din karriere i ATP, så kan vi garantere dig 3000 kolleger, der er lige så fantastiske og forskellige som det samfund, vi arbejder for. Alle er på forkant med deres felt, har et hjerte, der banker for kunderne og har udvikling i blodet. I Danmarks største pensions-, investerings-, og udbetalingshus vil du opleve, hvor vanedannende det er at arbejde sammen om at jagte høje afkast og konstante forbedringer for samfundet.  

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.