Find job

Dynamics NAV-konsulent

Vi har fået vokseværk og har udvidet forretningen med et kontor i København. Derfor søger vi NAV-konsulenter til at drive vores spændende projekter og have den daglige dialog med vores kunder. Hvis du brænder for at levere ERP-løsninger i højeste kvalitet, trives med mange bolde i luften, finder det naturligt at kommunikere både internt og eksternt og samtidig kan lide at have det sjovt på arbejdet,  så er du den helt rette for os!

Som NAV-konsulent indgår du i et tæt samarbejde med vores dygtige team af NAV-udviklere og konsulenter. Du får ansvaret for dine egne opgaver og projekter, men du skal også kunne indgå i projektteams på tværs af vores kontorer. Du får en stor kundekontaktflade og bliver virksomhedens ansigt ud mod dine kunder. Derfor er det vigtigt, at du både kan tage ejerskab og have en selvstændig tilgang til at drive projektfremgang, men også formår at være bindeled mellem organisationen og vores kunder for at opnå den bedste løsning hver gang. Derfor er det også en fordel, hvis du kan tage udviklerbrillerne på samtidig med at kunne se tingene fra et forretningsmæssigt perspektiv.

Hvad forventer vi, du har med i rygsækken?

  • Erfaring med implementering af NAV, inden for flere moduler
  • Du har med fordel kendskab til udvikling og datamodel i NAV
  • Erfaring med at drive projekter og med at sikre at leverancer leveres inden for de aftalte rammer
  • Du er kunde- og løsningsorienteret og har forretningsforståelse
  • En videregående uddannelse med vægt på forståelse af virksomhedsdrift, processer og it-understøttelse i virksomheder
  • Du er flydende i dansk og kan engelsk på et rimeligt niveau.
     

Hvordan vil vi beskrive dig?

Du går til dine arbejdsopgaver med fokus på muligheder og løsninger frem for at se begrænsninger. Desuden har du sans for detaljer og er god til at afslutte dine opgaver. Dine arbejdsdage vil ikke altid være ens, og derfor forventer vi, at det falder dig naturligt at give en ekstra hånd med i travle perioder. Denne fleksibilitet går naturligvis begge veje. Vi forventer, at du med din selvstændighed ikke er bange for at sige din mening, og at du kan sparre med både kollegaer og partnere omkring de bedste webløsninger.

Hvad kommer du så til at lave?

  • Drive udarbejdelse af kundeanalyser og business cases samt efterbehandling og opfølgning
  • Drive og deltage i implementeringsprojekter med forretningssparring, projektkoordinering, referater, præsentationer og brugerundervisning
  • Du sikrer, at de løsninger ,du arbejder på, lever op til best practice
  • Du bidrager til et miljø med høj faglighed og kollegial sparring
  • Du tester og dokumenterer.
     

Hvad kan vi mere tilbyde dig?

Altså udover alle de spændende opgaver vi allerede har nævnt? RelateIT blev etableret i 2012 og er i stor vækst. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder hos os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og slutter gerne en god uge af med en fredagsøl. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.

Hvordan søger du jobbet?

Vi læser ansøgninger løbende, så du skal ikke holde dig tilbage med at sende os en ansøgning.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til vores HR support på tlf. +45 76 317 290.

Vil du vide endnu mere? Så kan du læse mere om os og høre hvad vores kollegaer siger om at arbejde ved RelateIT her.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.