Find job

IT Applications Manager til nemlig.com

Brænder du for forretningsprocesser, og kan du sikre stabile applikationer i en hurtigt voksende virksomhed? – Så er det lige dig, vi mangler!   

Velkommen til nemlig.com 

Hos nemlig.com er vi i gang med en spændende transformation, hvor høj oppetid og stabilt kørende forretningsapplikationer er en afgørende forudsætning for at realisere vores ambitiøse vækststrategi.  

Som IT Applications Manager vil du have det udførende ansvar for application management, operation og support på en række vigtige applikationer indenfor logistik og administration.  

God kommunikation og tæt samarbejde med forretningen 

Du bliver applikations partner for forretningen og vil have et medansvar for at udvikle fremtidige roadmaps, håndtere kapacitet og livscyklus af applikationerne. I denne rolle vil du få ansvaret for at udbygge standarder og standardprocedurer og i samarbejde med forretningen sikre, at der foretages gennemtænkte og dokumenterede ændringer på applikationerne. 

Du også få et tæt samarbejde med den øvrige  IT-driftsafdeling, som pt. består af 8 medarbejdere i Danmark samt et fast team i Ukraine på 5 IT-driftsteknikere og et 1st og 2nd line support-team.  

Du skal kunne kommunikere med mange forskellige mennesker – fra IT-tekniske fagspecialister til medarbejdere og ledere fra alle virksomhedens afdelinger. Du vil blive en del af et professionelt og uformelt team, og kommer til at referere til vores IT-Driftschef. 

”Det vi har behov for i afdelingen, er én der kan være forretningens repræsentant og som kan sikre, at vores applikationer udgør en stabil og skalerbar platform,” fortæller IT-Driftschef Steen Søgaard Pedersen. 

Arbejdsopgaver 

Vi forventer, at du ikke kan lade være med at hjælpe med hands-on opgaver, da du også kommer til at fungere som 3rd level support og udføre tekniske fejlretninger. Andre opgaver omfatter koordinering af supportopgaver, samt test- og udviklingstid på forretningsapplikationerne.

Du vil også deltage i virksomhedens Release- og Change Management processer, herunder udarbejde og kvalitetssikre RFC’ere på forretningsapplikationerne. Deltagelse i Incident og Problem Management vedrørende driftsproblemer på applikationerne er også en del af denne rolle. 

Som medansvarlig for vores appikationer kan du se frem til en hverdag hvor du:  

  • vedligeholder IT-applikationsporteføljen og den tilhørende dokumentation 
  • udvikler og tester backup samt Disaster Recovery for alle applikationer inklusiv datastore 
  • udfærdiger standard arbejdsprocesser vedrørende arbejdet med applikationerne samt overleverer disse til IT-support og følger op på, at de udføres som aftalt 
  • følger op på applikationsperformance og foretager kapacitetstilpasning 
  • sikrer, at der foretages løbende reviews af IT-sikkerheden for applikationerne, herunder periodisk gennemgang af brugerkonti, samt at der følges op på eventuelle mangler og udeståender.
     

”Den ideelle kandidat har både teknisk og forretningsmæssig forståelse, og formår at kombinere de to", siger IT-Driftschef Steen Søgaard Pedersen. 

Online 24/7-365  

Vi leder efter dig der hurtigt og effektivt kan analysere og agere på de fejl der opstår. Vi holder åbent 365 dage om året og har for en række applikationers vedkommende behov for 24/7 oppetid. Derfor kan der forekomme skæve arbejdstider i forbindelse med kritiske incidents.  

Derudover forventer vi, at du har: 

  • minimum 5 års erfaring med IT application management og support 
  • gerne erfaring med Navision og SQL 
  • ITIL-certificering 
  • relevant IT-uddannelse, eller kommer med en baggrund inden for logistik og administration  
  • gode kommunikationsevner – både på dansk og engelsk  
  • mulighed for at fremvise straffeattest.
     

Det er vigtigt arbejder struktureret og proaktivt og selv løber med opgaverne der lander på dit bord. 

Interesseret? 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michelle Glipman Smed på 2941 1484 eller hr@nemlig.com.  

Ansøgningsfrist: 31-10-2018.

Kan du ikke vente med at blive vores nye IT Applications Manager, ser vi frem til at høre fra dig. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV ved at klikke på linket "Søg jobbet her". 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Brøndbyvester

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.