Find job

Customer Service Manager

Kan du se dig selv i en rolle med driftsansvar for vores softwareløsninger og fokus på kundepleje? Er du skarp til kommunikation og har du mod på dialog med vores spændende kunder? Så kan det være dig, vi søger til stillingen som Customer Service Manager.

Om Bytelab

Bytelab udvikler intelligent software til bil- og finansieringsbranchen. Vi udfordrer vanetænkning og skaber løsninger, som sætter vores kunder i stand til altid at udregne det helt rigtige finansierings- eller leasingtilbud til deres kunder.

Vi er en mindre virksomhed med ca. 35 medarbejdere, som holder til i hjertet af Aarhus, hvor vi har byens bedste udsigt over åen og Strøget. Selvom software er vores arbejdsområde, ved vi godt, at det ikke alene er bits, bytes og pixels, der gør forskellen. Det er menneskene bag. Så hos os får du indflydelse på arbejdet, og her er plads til udvikling, både personligt og professionelt.

Hvad kræver stillingen?

For at få succes i stillingen som Customer Service Manager skal du have naturligt flair for at yde en service ud over det sædvanlige. Du vil tage ansvar for fortsat at sikre tilfredse kunder ved at skabe et positivt og problemfrit samarbejde om brugen af vores softwareløsninger. Det er derfor en forudsætning, at du har stærke samarbejdsevner og forståelse for professionel kommunikation både internt og eksternt.

Det er væsentligt for os, at du kan bevare overblikket og prioritere de opgaver og kundehenvendelser, som lander på dit bord. Derudover vægter vi følgende:

  • Du har en mellemlang eller længere videregående uddannelse
  • Ideelt har du nogle års erfaring fra en lignende stilling inden for kundeservice, kundesupport eller projektledelse
  • Da vi udvikler software til bilbranchen, kan det også være interessant at høre fra dig med en baggrund fra bilbranchen
  • Det absolut vigtigste er, at du gerne vil gøre en forskel for vores kunder, og at du vil hjælpe os i vores målsætning om altid at sikre en høj tilfredshed blandt vores eksisterende kunder.
     

Du vil blive ansvarlig for

  • Besvarelse og hjælp til kundehenvendelser
  • Teamledelse af et mindre team
  • Projektledelse af mindre projekter
  • Hjælp til support; herunder fejlfinding og troubleshooting
  • Assistere med at finde løsninger til kunders udfordringer
  • Formidling af nye features og lign. til vores kunder.
     

Hvorfor skal du søge stillingen?

Fordi vi er et innovativt firma i vækst, som tilbyder dig et udfordrende og spændende job. Vi arbejder i et inspirerende og uformelt miljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få ansvar og medbestemmelse, og du vil arbejde sammen med en entusiastisk og dygtig samling kollegaer. Selvom vi har travlt, går vi op i at bevare vores uformelle og gode sociale miljø. Her er god sparring, og vi sætter pris på at have det sjovt imens, så vi tilbyder:

  • Sociale arrangementer
  • God frokostordning, frisk frugt, kage, kaffe- og sodavandsordning
  • Gode kontorfaciliteter i Aarhus Midtby
  • Vores helt egen filmklub og dysten om det eftertragtede mangekamptrofæ.
     

Du kan læse mere om vores kunder og medarbejdere på www.bytelab.dk

Vil du med på vores team?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leverancechef Thea Schmidt Borgholm på tlf. 30 80 07 64 eller via e-mail tsb@bytelab.dk.

Din ansøgning samt CV sendes via e-mail til job@bytelab.dk – mærk ansøgningen "Bytelab Customer Service Manager".

Vi læser ansøgningerne og holder samtaler løbende, så skriv til os snarest. Vi ønsker stillingen besat pr 1. november 2018. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.