Find job

IT-konsulent – first line-brugersupport

Vil du have stor variation i opgaverne, lære nyt og være del af et super godt team? 

Har du erfaring fra servicedesk, og kunne du tænke dig et job, hvor du for alvor kan bruge dine evner og dagligt gøre en positiv forskel for mange mennesker, så har du muligheden lige her. Du kan samtidig glæde dig til at blive del af en virkelig god arbejdsplads, hvor arbejdsglæde er et strategisk målepunkt for topledelsen. Har du det ligesom os andre, møder du med smil på læben, og du går hjem igen med et mindst lige så stort smil.  

First line-support via telefon, Wendia POB Servicedesk og face-to-face 

Som del af vores Servicedesk-team er du kollegernes uundværlige problemknuser og hjælper. Du er på den vis med til at gøre potentielt dårlige dage til gode dage, når du løser alle typer af problemer inden for IT og teknik. Du kommer til at assistere kolleger fra alle koncernens forretningsområder, så du kan se frem til at arbejde meget bredt og på tværs af mange systemer og platforme.

Du skal: 

  • Levere first level-support via telefon, servicedesk (skriftligt) og face-to-face – fx glemte passwords, problemer med kundeoprettelser, re-installationer, flytning af abonnementer og meget andet 
  • Eskalere til vores Incident Manager, hvis du og kollegerne ikke kan løse problemet 
  • Vedligeholde vidensdokumenter, manualer og lignende 
  • Udarbejde brugervejledninger.
     

Servicedesken har åbent mandag – torsdag fra kl. 07.00-19.00 og fredag fra kl. 07.00-17.00. Du skal derfor være klar til at arbejde med skiftende arbejdstider. 

Holdspiller med godt humør og bredt systemkendskab 

At du har en bestemt uddannelse er ikke afgørende, så længe du bare har erfaring fra at arbejde i en servicedesk. Du har et bredt systemkendskab og kender til SharePoint, Office 365, Airwatch, Citrix IOS, Windows 7 og 10. Du behøver ikke være lige god alle steder, så længe du bare er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du er derfor også en ægte holdspiller, der har lyst til at hjælpe kollegerne og selv få hjælp, når du har brug for det.  

Du arbejder generelt med ”Ja-hatten” på, og du kan bevare det gode humør, selv når tingene driller, og det kan være svært at finde den rigtige løsning. Det er også vigtigt, at du har overblik og kan prioritere mellem mange opgaver og henvendelser. Derudover skal du kunne kommunikere med kolleger, der ikke har din egen tekniske forståelse. Det kan ind imellem kræve lidt tålmodighed og evnen til at forklare tingene på en ny måde.  

Dit nye team 

Du får 6 gode kolleger på Alm. Brands hovedkontor nær Langelinie og Østerport Station. Alle er IT alt-mulig-mænd som dig selv, og stemningen er generelt altid god. Vi ved, at ingen kan være eksperter på alting, så vi er altid klar til at hjælpe hinanden. Vi laver også forskellige sociale arrangementer.  

Ansøgning og kontakt 

Er du vores nye kollega, så send os senest den 8. oktober 2018 din ansøgning med CV. Hvis du vil vide mere om jobbet, inden du søger, er du velkommen til at kontakte IT chef Jan Dalsgaard på tlf. 3148 1580. Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.  


Alm. Brand A/S er en dansk, finansiel koncern bestående af et børsnoteret holdingselskab, hvorunder der er en række datterselskaber. Koncernen driver virksomhed indenfor skadesforsikring, bankvirksomhed samt liv- og pensionsforsikring, ligesom der drives investeringsvirksomhed som led i den primære driftsaktivitet. 

Arbejdsglæde smitter og Alm. Brand Koncernen ønsker stor arbejdsglæde. Stor arbejdsglæde kan omsættes til engagement, motivation og tilfredshed. Vi forventer, at du som medarbejder bidrager positivt til udviklingen af Alm. Brand. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.