Find job

Servicekonsulent

Brænder du for at være bindeled mellem kunder og teknik? Arbejder du godt i teams, og kunne du tænke dig at være en del af en af Danmarks førende IT-virksomheder? – Så er du måske lige den Servicekonsulent, vi står og mangler.  

KMD WorkZone er den førende danske IT-leverandør inden for Enterprise Content Management og Enterprise Information Management. Vores løsning – WorkZone – er et uundværligt værktøj i det daglige arbejde for mere end 40.000 brugere primært i den offentlige sektor.

Vores kunder er centrale aktører som bl.a. Forsvaret, SKAT, Ørsted og HOFOR. Vi har et team af dygtige servicekonsulenter, men søger nu endnu en kollega, som er villig til at lære og vokse ind i en rolle som servicekonsulent i vores team.

Om jobbet

I rollen som servicekonsulent bliver du en del af et voksende team på seks kompetente kollegaer, der arbejder med de seneste tendenser inden for innovation-og teknologiudvikling på kundeprojekter af varierende størrelse - baseret på Workzone.

Du vil få tildelt en ”buddy”, som er en kollega, der sammen med din leder tager ansvaret for, at du får den nødvendige træning i vores Workzone-produkter. I takt med at du bliver oplært, vil du få ansvar for at installere vores produkter hos kunder i samarbejde med en projektleder. Du vil også indgå i dialog med kunden om tekniske spørgsmål, fejlsøgning og rådgivning. Vi arbejder bl.a. via remote opkobling og på kundens lokation i Danmark. 

Efterhånden som du dygtiggør dig, vil du få mere og mere ansvar, hvorefter dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • Opgradere til nye versioner af Workzone
  • Foretage installationer af Workzone hos nye eller eksisterende kunder
  • Fejlsøge på kundeinstallationer
  • Indgå i 2nd level-supportopgaver
  • Rådgive kunderne om Workzone drift / vedligehold.
     

Faglige kompetencer

Indgangen til jobbet kan være flere; vi forestiller os, at du har en relevant mellemlang eller lang videregående IT-uddannelse eller anden tilsvarende teknisk uddannelse. Basisviden om netværk, Windows AD, Installation på Windows-servere/klienter, MS IIS, Oracle herunder SQL. Disse kompetencer er en fordel, men ikke et krav. Du vil blive oplært i det, du ikke kan.

Personlige kompetencer

Vi forventer, at du er selvkørende, engageret, struktureret og god til at kommunikere med kunder og kollegaer på et højt fagligt niveau. Endvidere er du analytisk stærk og forstår vigtigheden af at dokumentere.

Der forekommer opgraderinger om aftenen og i weekender, så du skal være villig til at arbejde uden for normal arbejdstid. Du vil endvidere selv have den direkte kundekontakt og fra tid til anden sidde på kundens lokation. Ydermere skal du skal kunne sikkerhedsgodkendes af myndighederne, og have en ren straffeattest.

Du evner at kommunikere både skriftlig og mundtlig på både dansk og engelsk.

Vil du vide mere?

Så er du velkommen til at kontakte Lee Pongkeow Breinholt på telefon +45 20 69 95 73.

Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rigtige kandidat til jobbet - så send en ansøgning afsted snarest muligt.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.