Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Softwaresupporter med flair for kundeservice

Er du hjælpsom af natur, og har du en stærk teknisk baggrund? Som softwaresupporter hos Officient hjælper du alle slags kunder – lige fra den lokale bager til den store, nordiske koncern når de oplever udfordringer med deres e-faktura.

Officient – vi gør vores kunders kreditbogholderi enklere

Vores softwareløsninger automatiserer funktionerne i kreditorbogholderiet og sparer vores kunder penge ved at erstatte de manuelle processer. Dette både muliggør rabat for tidlig betaling, eliminerer fejl og forebygger falske fakturaer.

”Vi oplever stor vækst lige nu, så vores udviklingsmuligheder er rigtig lovende. Vi er veletableret i Norge og har nu blikket rettet mod andre europæiske markeder,” fortæller Morten Boas, som glæder sig til, du starter.

Du hjælper kunder og kolleger – og har ansvar for test af produkter

Som vores nye softwaresupporter besvarer du kundehenvendelser, ligesom du også står for at assistere dine kolleger. Du har ansvar for, at alle henvendelser følges til dørs, og du arbejder derfor selvstændigt og rutineret med opgaven. En kollega i salg kan fx have et spørgsmål vedr. en af funktionerne i vores system, som du besvarer.

Dine arbejdsdage går typisk med at:

  • besvare mellem 20-30 henvendelser om dagen pr. telefon og e-mail fra kunder, som har spørgsmål om alt – lige fra hvordan man indtaster en faktura til, hvordan systemerne integreres hos kunden
  • afdække nye behov hos kunder samt eventuelle fejl og mangler og yde generel softwaresupport til dine kolleger i udviklingsafdelingen, som tager sig af dem
  • være tovholder på produkttests, herunder planlægge og gennemføre releases heraf.

Og bare rolig – du får naturligvis grundig oplæring. Det tager nemlig tid at blive specialist i vores unikke produkter og løsninger.

Få mere ansvar på sigt

Du bliver en del af en arbejdsplads, som kontoret i Gentofte p.t. tæller 8 dygtige medarbejdere. Vi sidder i et åbent kontorlandskab i hyggelige rammer i Gentofte og udfordrer hinanden på daglig basis. Det giver dig de bedste forudsætninger for at udvikle dig i denne rolle.

”I takt med at du bliver mester i vores løsninger, får du også mulighed for at få mere ansvar. I løbet af de næste par år skal vi nemlig ansætte flere medarbejdere – som du kan blive teamleder for på sigt,”fortæller Morten.

Teknisk dygtig med erfaring og stor hjælpetrang

  • Du er uddannet datamatiker, IT-supporter eller har en anden relevant IT-baggrund
  • Du har erfaring med Microsoft, Linux, MySQL og meget gerne PHP
  • Du har gerne selv siddet som udvikler, men ønsker i højere grad at supportere på systemerne
  • Du er teknisk stærkt funderet og er serviceminded anlagt
  • Du har forståelse for nordiske sprog og taler gerne norsk

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Nikoline Schnoor på 88 34 21 11.

Vi kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag via linket. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning til stillingen. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Nikoline Schnoor

Tlf. +45 8834 2111

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Gentofte

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.