Find job

2nd Level Supporter – Microsoft – Servere & Netværk

Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en 2nd Level Supporter. Du har solid erfaring med Microsoft-klient- og serverprodukter, og det vil være en fordel, hvis du også kender til Apple-produkter, herunder Mac OS.

Du skal være god til netværk og kan arbejde både selvstændigt og i teams og har erfaring med at udarbejde, definere og beskrive procedurer og installationer inden for IT-området.

Kompetencer:

  • it-supporter-uddannelse eller lignende
  • solid erfaring med kundekontakt
  • hurtig til at forstå vores kunders forretning og processer
  • kan arbejde med komplekse problemstillinger uden at miste overblikket
  • er struktureret og kan overholde aftaler og frister samt altid møde til tiden
  • er proaktiv, så kunder og kolleger bliver opmærksomme på udfordringer, og sikrer i videst muligt omfang, at risici minimeres
  • minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling
     

Dine primære arbejdsopgaver:

  • drift af servermiljøer, netværk m.v.
  • opdatering af dokumentation
  • brugersupport
  • sparring med og rådgivning af kunder i forhold til løsninger
     

Du skal være ledig nu, så du kan tiltræde hurtigst muligt.

Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale

Arbejdssted: København S, Islands Brygge samt hos kunder

Fast stilling, fuld tid.

Interesseret?  

Kontakt Sales Manager Jens Oscar Kristoffersen,  jok@epico.dk

+45 29 90 62 81

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Storkøbenhavn

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.