2nd Level Supporter – Microsoft – Servere & Netværk
Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en 2nd Level Supporter. Du har solid erfaring med Microsoft-klient- og serverprodukter, og det vil være en fordel, hvis du også kender til Apple-produkter, herunder Mac OS.
Du skal være god til netværk og kan arbejde både selvstændigt og i teams og har erfaring med at udarbejde, definere og beskrive procedurer og installationer inden for IT-området.
Kompetencer:
- it-supporter-uddannelse eller lignende
- solid erfaring med kundekontakt
- hurtig til at forstå vores kunders forretning og processer
- kan arbejde med komplekse problemstillinger uden at miste overblikket
- er struktureret og kan overholde aftaler og frister samt altid møde til tiden
- er proaktiv, så kunder og kolleger bliver opmærksomme på udfordringer, og sikrer i videst muligt omfang, at risici minimeres
- minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling
Dine primære arbejdsopgaver:
- drift af servermiljøer, netværk m.v.
- opdatering af dokumentation
- brugersupport
- sparring med og rådgivning af kunder i forhold til løsninger
Du skal være ledig nu, så du kan tiltræde hurtigst muligt.
Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale
Arbejdssted: København S, Islands Brygge samt hos kunder
Fast stilling, fuld tid.
Interesseret?
Kontakt Sales Manager Jens Oscar Kristoffersen, jok@epico.dk
+45 29 90 62 81