Find job

Webmaster til nyetableret kommunikationsafdeling

Vi søger en erfaren webmaster med projektkompetencer, som kan udvikle og drifte hjemmesider og nyhedsbreve.

Jobbet er for dig, der kan lide en afvekslende hverdag, hvor du både skal udvikle, men også sikre, at indhold er opdateret og fejlfrit. Hvor du har ansvaret for, at teknik og SEO spiller, og at vi følger op på vores mål og KPI’er.

Det bliver dine opgaver

  • Webmaster på alle vores hjemmesider
  • Projektledelse af digitale projekter og koordinering
  • Segmentering af indhold i nyhedsbrev og på tværs af kanaler
  • Udsendelse og opsætning af segmenterede nyhedsbreve
  • Opbygning og optimering af autoresponderflows
  • Statistikker og test
     

Vi leder efter en medarbejder, som

  • Er superbruger i Sitecore og har erfaring med UX og teknisk SEO
  • Har solid erfaring med digital projektledelse
  • Har erfaring med udsendelse og segmentering af nyhedsbreve - gerne i Peytz-mail
  • Har styr på nyhedsbrevs- og webstatistik - herunder Google Analytics og Google Tag Manager
  • Har erfaring med almindelig billedbehandling og simple webgrafikker i Adobe Photoshop
  • Har erfaring med optimering af digitale blanketter
  • Har erfaring med opsætning af autoresponderflows
  • Har erfaring med digital markedsføring fx retargeting og SEM?
  • Har erfaring med Microsoft Dynamics CRM.
     

Du er udpræget team-player, har en positiv tilgang til opgaver og mennesker, er udviklingsorienteret både i forhold til dig selv og afdelingens ambitionsniveau.

Du arbejder selvstændigt og detaljeorienteret, og kendt for højt et kvalitetsniveau og for altid følge dine opgaver til dørs og nå dine deadlines.

Har du kendskab fra et lignende job i en medlems- eller interesseorganisation, vil det være en fordel.

Det tilbyder vi

Et spændende job i en nyetableret kommunikationsafdeling med tre medarbejdere, hvor vi sammen skal tage hul på en helt ny digital kommunikationsstrategi med fokus på medlemmernes fag, branche og situation.

Gode løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Serviceforbundet og HK. Der er tilknyttet en pensionsordning, fritvalgsordning og frokostordning. Vi har en 35 timers arbejdsuge og attraktive ferierettigheder.

Ansøgning

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Pernille Sjøstrøm på telefon 3547 3709.

Ansøgning og CV sendes til job@forbundet.dk senest 18. november 2018. Vi holder samtaler i uge 47.

Stillingen ønskes besat hurtigt muligt, men venter gerne på den rette kandidat.

Serviceforbundet er stiftet den 8. oktober 1911 og er medlem af LO.


Vi består af 10 landssammenslutninger, som repræsenter en eller flere fagområder på det danske arbejdsmarked. Hver enkelt landssammenslutning er organiseret i en eller flere afdelinger. Enten branche- eller geografisk inddelt. Serviceforbundets vigtigste opgave er, at bistå landssammenslutningerne ved overenskomstforhandlinger og i fagretslige sager. Herudover varetager vi en lang række arbejdsmarkedspolitiske opgaver.

Serviceforbundet varetager også en lang række administrative opgaver for landssammenslutninger og afdelinger; herunder opkrævning af kontingent, registrering af medlemskaber, økonomistyring og administration af IT Serviceforbundet samarbejder med Min A-kasse

Serviceforbundet har kontorer i København, Fredericia, Århus og Aalborg. Læs mere på Serviceforbundet.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.