Find job

Office365 2nd og 3rd-Level Supporter til Semler IT

Kunne du tænke dig at påvirke IT driften i Danmarks største bilvirksomhed med 2.500 brugere? Er du velbevandret i Office 365 og kan du agere bindeled mellem 2nd og 3rd level-support? Motiveres du af at løse komplekse problemer og optimere arbejdsgange, så de samme fejl ikke opstår igen? Så er du muligvis vores nye kollega.

Om jobbet

Semler IT’s overordnede opgave er at understøtte hele Semler Gruppen og alle dens brugere i at arbejde effektivt med deres IT-værktøjer, samt at sikre optimal oppetid i alle systemer. Vores kunder er dels Semler Gruppens egne selskaber, samt forhandlere og servicepartnere til bl.a. Volkswagen, ŠKODA, SEAT og Audi.

For et år siden implementerede vi Office 365 i hele forretningen og derfor søger vi nu en person, der kan bidrage til at alle brugere kan bruge disse nye værktøjer optimalt. I vores Office365-løsning har vi i dag 2.500 brugere på lokationer spredt over hele Danmark, og vi forventer at vokse til 4.400 brugere.

Du vil indgå i vores drifts- og supportteam, her skal du varetage service- og support samt implementeringsopgaver af Office365 hos vores kunder. Vi er et meget velfungerende team, der løser mange forskellige opgaver. Fælles for alle medarbejdere er at vi arbejder meget selvstændigt, og da der er kort fra tanke til handling – trods vores store størrelse - er der rig mulighed at udvikle sig og sætte et præg på de spændende forandringer vi står overfor.

Du vil primært varetage opgaver indenfor følgende områder:

  • Deltage i design samt arkitektur af Office365-platformen i Semler.
  • Vedligeholde ekspertviden på integrationen mellem vores backend-systemer og Office365
  • Bistå de øvrige IT-Supportere med Office365 opgaver hos vores kunder.
  • Være det tekniske bindeled mellem Servicedesk og Driftsafdelingen på Office365.
  • 2nd og 3rd-level support på Office365, med vægt på SfB server samt SharePoint.

Om dig

Vi leder ikke nødvendigvis efter en person med en lang og tung uddannelse i bagagen. Derimod vægter vi din erfaring meget højt. Med min. 2 års erfaring med lignende opgaver, vil du kunne komme ind og se sammenhængene i vores processer. På den måde vil du bidrage til konstant at optimere disse, både i egen afdeling, men også på tværs af organisationen. Dette kommer til udtryk hvis du eksempelvis ser den samme fejl opstå flere gange. Her har du evnerne til at udfordre, hvorfor den opstår og dermed forebygge i stedet for at slukke ildebrande.

Din dagligdag kommer til at gå med at løse komplekse problemstillinger og være i kontakt med de brugere som har problemet. Derfor er dit udadvendte og ansvarsfulde væsen en stor force, når det hele er hektisk og du skal være i kontakt med adskillige mennesker i løbet af dagen. Du arbejder struktureret og overholder deadlines på den måde vinder du dine kunders og ikke mindst din kollegaers tillid ift. til at løse dine opgaver.

Vi forestiller os desuden en person med:

  • stærke troubleshooting-egenskaber
  • udvidet erfaring med Office 365
  • erfaring med Microsoft Azure
  • erfaring med Skype for Business både online og on-prem.
  • erfaring med SharePoint både online og on-prem.
  • Relevante certificeringer såsom Microsoft-uddannelse eller ITIL vil være en fordel.

Om os

Semler er Danmarks største koncern i bilbranchen med over 100 års erfaring inden for import og salg af biler af bl.a. mærkerne Volkswagen, Audi, ŠKODA og SEAT.

Vores branche er på en spændende rejse, hvor både vores produkter og den måde de bliver ejet og brugt på udvikles med lynets hast. Beslutningsvejene er korte og miljøet uformelt. Det betyder, at du selv er med til at sætte dagsordenen. Vi investerer meget i vores medarbejdere, hvilket også er en af grundene til at flere har været ansat i adskillige år. Fra en IT-mæssig vinkel går vi nogle ganske spændende år i møde. Derfor tilbyder vi stor mulighed for udvikling og forandring, hvor du kan præge din rolle og hele vores forretning.
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside. Den daglige arbejdsplads er Banemarksvej 4 i Brøndby.
 
Lyder dette som noget for dig? Ansættelsesstart er hurtigst muligt, og derfor afholdes samtalerne løbende. Så søg allerede i dag. Du ansøger online via linket "Send ansøgning".
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Marcus M. Niebuhr på +45 43 28 80 27.

Adresse

Semler IT
Banemarksvej 4
2605 Brøndby.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.