Find job

Office 365/Teknisk konsulent

Vi søger en Office 365/Teknisk konsulent til fuldtidsansættelse.

Dine arbejdsopgaver

I samarbejde med de øvrige konsulenter, udviklere og designere tilknyttet Solution Team vil dine daglige arbejdsopgaver primært være: Opsætning af IT-udstyr, herunder mobile enheder, computere, servere og netværk. Konfiguration af Windows og Office 365 miljøer, løsning af IT-problemer. Du vil også skulle supportere i forhold til vores normale daglige opgaver hos kunder og internt.

Vi tilbyder

Solution Team er en virksomhed i vækst. En lille virksomhed – men med store ambitioner. Vi har eksisteret i 20 år og arbejder med support af arbejdspladser og servere, udarbejdelse af intranet -  og internetløsninger. Vi leverer ydelser som konsulentbistand, udvikling og rådgivning til små og mellemstore danske virksomheder inden for både det private og det offentlige.

Du kan få:

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads
  • Faglig og personlig udvikling
  • Stor grad af frihed og masser af ansvar
  • Gode og fleksible ansættelsesforhold
  • Oplæring/certificering efter behov
  • Grundløn + bonus efter kvalifikationer, angiv lønkrav i ansøgningen.
     

Arbejdsstedet vil være på vores kontor på Fjeldhammervej 17A, Rødovre, og hos vores kunder i København og omegn. Der kan derudover også være mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage.

Om dig

Du er uddannet datamatiker, IT-supporter, cand.it eller tilsvarende. Hvis du har praktisk erfaring med opsætning af IT-udstyr og en bred generel viden om software er det et plus, men ikke et krav. Vi arbejder med følgende teknologier: Windows servere, herunder AD, SQL, Exchange, SharePoint og CRM. Windows klienter og Office 365 samt Azure AD og Intune.

Vores medarbejdere har en gennemsnitsalder på omkring 35 år, så du kommer til at indgå i et ungt og dynamisk miljø, hvor der lægges vægt på en afslappet omgangstone. Som person er du udadvendt og positiv. Du er selvstændig og er ikke bange for at tage ansvar. Derudover taler du flydende dansk, og kan også begå dig skriftligt på dansk. Har kørekort til bil.

Samtidig har du en høj grad af faglig stolthed og grundighed. Du har interesse og talent for elegante løsninger – men du kan også arbejde resultatorienteret, når dette kræves. Du har lyst til at udforske og udfordre nye teknologier på egen hånd og sammen med andre.

Du deler vores opfattelse af, at gode resultater opnås gennem holdarbejde. Du er god til at samarbejde med andre og ikke bange for at trække på dine kollegaer eller dele din viden med dem. Du er vant til at tænke i større sammenhænge og du kan tænke ”Best Practice” og kvalitet ind i løsningerne inden de sættes op.

Det praktiske

Du er velkommen til at ringe for at høre mere om stillingen og mulighederne hos Meik Børner, tlf. 71 99 06 06. Ansøgning med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse vedlagt kopi af eksamensbeviser og relevante referencer sendes hurtigst muligt til Meik Børner på e-mail: job@solutionteam.dk.

Vi afholder samtaler løbende, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Dine forhåbentlig kommende kollegaer

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Rødovre

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.