Find job

Supporter

Kundeservice og support 

Unik Bolig er i rivende udvikling, og vi søger derfor en kompetent supporter til vores supportteam. Du skal kunne yde en sublim kundeservice og have mod på at løse supportsager og problemstillinger fra vores kunder i vores applikation til ejendomsadministration. Opgaverne spænder vidt fra de ’hurtige løste’ til de mere komplekse sager.

Selvfølgelig har vi travlt og mange henvendelser haster. At knuse problemer er derfor en del af vores DNA. Ved at udfordre og afprøve brugen af vores applikation skal du kunne løse kundens problemstillinger og besvare deres spørgsmål. 

Vi holder dagligt tavlemøde, hvor supportsager og arbejdsopgaver synliggøres. Synlighed inspirerer til forbedringer og optimeringer, som vi sætter en ære i at få helt ud til kunden, så kunden i højere grad kan hjælpe sig selv.  

Dine kvalifikationer 

Indgangen til jobbet kan være meget bred 

  • Du kan have erfaring med 1. level support 
  • Du er måske uddannet eller arbejder som ejendomsadministrator 
  • Du kan være uddannet finansøkonom med speciale i ejendomsadministration 
  • Du kender til arbejdet på et administrationskontor via erfaring fra bogholderi- eller finansafdelingen
     

Du er god til at lytte og hører også det, som ikke bliver sagt højt, for at identificere sagens kerne. Som person stiller du gerne spørgsmål til det eksisterende i din søgen efter løsninger og optimeringer. Du skal være indstillet på oplæring, som vi tilrettelægger i forhold til din profil. 

Vi skaber unikke softwareprodukter  

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder med bolig- og ejendomsadministration – og på advokatkontorer. I et tæt samarbejde med vores kunder har vi gennem 30 år udviklet fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.  

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbejdere. Vil du være med i vores hverdag og bidrage til de unikke kompetencer, vi har? Vil du udvikle din faglighed? Vil du have en arbejdsplads, du kan være stolt af? Så lad os høre fra dig.   

Bliv en del af noget unikt 

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.   

En af Danmarks bedste arbejdspladser 

Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger.  

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen. 

Spørgsmål om jobbet kontakt

Lillian Hansen
Teamleder
lma@unik.dk
76 42 11 77

Vi kender din softwaredag

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.
Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger. Vi har udviklet innovativ branchesoftware i mere end 30 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.