Find job

Application Manager til Falck Group IT inden for Billing og Booking

Falck Group IT mangler en Application Manager til vores team Falck Assistance Nordic - billing & booking. 

Vi har pt. fokus på vækst og optimering af vores nye billing platform og vores eksisterende booking systemer. Området dækker bl.a. over Falcks platforme for booking af værkstedsydelser (Bookingbug og Scalepoint) samt vores output management løsning (Transform).  

Hverdagen kan være uforudsigelig, hvor den ene dag handler om at løse et akut problem, der er kritisk for forretningen, mens andre dage kan bære præg af, at skabe rammerne for en professionel tilgang til IT-drift. Selv om stillingen er en drifts stilling, så er en af de vigtigste roller, at indgå i den videre udvikling af løsninger som den person, der har detail ekspertise og styrer roadmappet for systemet.   

Vi søger en person der trives som værende bindeled mellem IT og forretning. Du har en god teknisk forståelse, er god til at kommunikere og forstår vigtigheden af teamwork. Jobbet spænder bredt med både tekniske og forretningsmæssige udfordringer. Du vil være i kontakt med forskellige afdelinger i Falck for at sikre fremdrift og compliance inden for dit område. Dette lige fra productmanagement, partnere og de enkelte værksteder. 

Du kommer indgå i et team på 5 personer, som arbejder tæt sammen som proaktive samarbejdspartnere over for forretningen. Derudover er der på de enkelte systemer udpeget superbrugere og forretnings administratorer som varetager specifikke IT-service requests. 

Dette indebærer, at du bidrager med en detaljeret viden om dine applikationer, forstår at vidensdele og samtidig kan omsætte denne viden til en strategisk gangbar løsning for forretningens behov. 

Som Application Manager i Falck Group IT skal du anvende din tekniske indsigt til, at kunne vurdere om et løsningsdesign og arkitekturen bag, er den rigtige i forhold til det eksisterende setup. Du skal tage en ledende rolle i at styre forretningssiden og hjælpe dem i rigtige retning. En retning som sikrer en optimal udnyttelse af vores IT-løsninger, hvor dagsordenen er at sikre, at ”best practice” inden for professionel IT-drift følges. Du får indflydelse og mulighed for at gøre en forskel, ved at være den dialogførende overfor forretningen, og den der sætter den tekniske dagsorden for dine systemer. 

Nogle af de ansvarsområder du skal varetage i samarbejde med teamet er:   

  • Change- og Incidenthåndtering. 
  • Vedligeholde og videreudvikling af driftprocesser. 
  • Review af design og ønsker. 
  • Budgetplanlægning og -opfølgning. 
  • Access management. 
  • Dokumentation. 
  • Sikre at systemet lever op til IT-regler og krav. 
  • Afdække forretningskrav og –behov. 
  • Prioritere systemets aktiviteter. 
  • Styre, sparre og støtte forretningen i forhold til retningen for IT-systemets videreudvikling 
  • Styre eksterne IT-underleverandører. 
  • Undersøge og analysere incident i forhold til root cause. 
     

Teamet er en del af afdelingen "Falck Assistance Application Mangement Services" og består overordnet af 20 kollegaer, som har ansvar for nogle af de mest forretningskritiske applikationer i Falck Assistance Nordic. Vi er en del af Falck Group IT som består af 180 medarbejdere i ind og udland.

Du har følgende kompetencer: 

  • Relevant videregående uddannelse inden for IT eller tilsvarende erfaring. 
  • God til at kommunikere med forretningssiden og omsætte IT til daglig tale. 
  • Kan kommunikere både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. 
  • Er fleksibel og serviceminded. 
  • I stand til at tænke proaktivt, helhedsorienteret og struktureret. 
  • Mindst 3 års erfaring med Application Management eller tilsvarende. 
  • Erfaring med IT-drift og ITIL-processer, herunder Incident- og Change Management. 
  • Kendskab til IT-projektledelse. 
  • Kendskab til MS SQL, XML og HTML 
  • Kendskab til REST / SOAP 
     

Vi tilbyder: 

  • Et spændende og udfordrende job i en international koncern i stærk udvikling. 
  • Et professionelt og dynamisk arbejdsmiljø præget af gensidig faglig og personlig respekt. 
  • Positive kolleger i et positivt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. 
  • Rig mulighed for faglige udfordringer samt personlig udvikling. 
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsplads. 
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsordning hos Falck Healthcare.  
     

Domicil vil være Falck Centeret i Sydhavnsgade 18, 2450 København SV. 

Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Dennis Pedersen via e-mail dennis.pedersen@falck.com eller på telefon 23217970.  

Læs mere om Falck på www.falck.dk eller www.falck.com 

Falck Assistance Nordic, yder services inden for autoassistance, patientbefordring, samt sikring af boliger og bygninger til offentlige, privat- og erhvervskunder i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland og Lithauen. 

Om Falck

I mere end 100 år har det været Falcks mission at arbejde for at forebygge ulykker, sygdom og nødsituationer, at redde og hjælpe forulykkede og nødstedte hurtigt og kompetent samt at rehabilitere syge og tilskadekomne.

Med medarbejdere fordelt på seks verdensdele er Falck en virksomhed i konstant udvikling og med mange muligheder for udfordringer og karriere. Læs mere om at være en del af Falck på karrieresiderne på www.falck.dk eller www.falck.com 

Falcks værdier er: hjælpsom, handlekraftig, hurtig, tilgængelig, troværdig og kompetent. Værdierne efterleves dagligt i den måde, vi omgås og løser vores opgaver på. Hvis du vil være en af vore kolleger, er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i disse værdier.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.