Find job

Implementeringskonsulent

Vil du være med til at sikre, at vores kunder høster værdien af vores løsninger ved at understøtte godt samarbejde og gennemsigtig kommunikation mellem kunder og BEC? Og motiveres du af at gå forrest som forandringsagent og få andre med dig? Så er jobbet som implementeringskonsulent i BEC noget for dig.

Tænder du på forandringsledelse i en større organisation?

Som implementeringskonsulent understøtter du gevinstrealiseringen af BEC's IT-løsninger ved at yde implementeringsstøtte til teams og kunder. I jobbet sikrer du anvendelsen af koncepter, procedurer, værktøjer og metodikker for at sikre gennemsigtighed og forventningsafstemning overfor vores kunder. Du kommer særligt til at arbejde med interessenthåndtering og kundeoplevelser, og din hverdag vil blive i forskellige af vores tekniske områder.

Dine opgaver bliver fx at:

  • Sikre brugen af vores implementeringsmodel og forventningsafstemning mellem kunder og interne interessenter
  • Understøtte dialog med kunderne omkring behov for implementeringsstøtte af leverancerne i tæt samarbejde organisationen
  • Understøtte initiativer i implementeringsaktiviteter ud fra besluttede procedurer og modeller
  • Understøtte initiativer med udarbejdelse af materialer og koordinere med interessenter.
     

Din profil

Du er først og fremmest en imødekommende og initiativrig person, der er god til at planlægge og organisere de nødvendige ressourcer for at fuldføre en opgave. Dette giver dig overskuddet til også at arbejde med de antagelser, der er behov for i den agile verden, hvor alting er i konstant forandring, og hvor din implementeringspakke skal være klar, inden løsningen udrulles. Som forandringsagent forstår du, at dine ideer, fremgangsmåder og indsigter kun lykkes, hvis dine interessenter er med dig. Og derfor er ingen opgave for stor eller lille til dig, hvis bare målet er i sigte.

Derudover forventer vi, at du har:

  • En videregående uddannelse eller HDO inden for finans
  • Specialisering i forandringsledelse gerne med metodikker inden for gevinstrealisering
  • 2+ års erfaring med implementering
  • Arbejdet med ADKAR principperne, gerne certificering
  • Kendskab til agil udvikling, gerne certificering i SAFe.
     

Det er en fordel, hvis du har kendskab til finans eller IT.

En særlig arbejdsplads

Vi tilbyder et attraktivt job, hvor omgangstonen er uformel, og du kommer til at arbejde blandt professionelle og kvalitetsbevidste kolleger i tæt partnerskab med kunden og vores underleverandører. I vores team er vi fem kolleger, der elsker at arbejde med forandringer til gavn for vores kunder. Vi sætter pris på sparring med hinanden for at løfte vores fælles faglighed. Det skal være sjovt at gå på arbejde. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og vi sikrer os, at du får varierende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi har desuden en velfungerende personaleforening med et stort udvalg af klubber og aktiviteter til alle aldre.

Søg jobbet

Har jobbet fanget din interesse, og kan du se dig selv som BEC'er, så glæder vi os til at læse din ansøgning og CV. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte implementeringschef Luise Larsø Jensen på tlf.:61567209. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 22. april 2019.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Roskilde

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.