Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

HR-/Finanskonsulent med fokus på tidsregistrering og rejseafregning til ledende IT-konsulenthus

Vil du være en nøglespiller i at hjælpe vores kunder med finans-, tidsregistrerings-, rejseafregnings- og HR-processer, og gøre det i en virksomhed, der er blandt de største og bedste spillere på markedet for ERP-systemer?

Og vil du have det maksimale ud af dine evner med at skabe tillid og struktur på opgaverne sammen med vores kunder?

Denne stilling er til dig, der brænder efter at arbejde i spændingsfeltet mellem finans- og HR-faglige processer op mod ERP-løsninger, og du kommer til at arbejde med en stor variation af kunder. Du får en bred kontaktflade med indsigt i diverse virksomheder. Din hverdag bliver en blanding af planlagte opgaver, men du mestrer også en dag med uforudsigelige opgaver – alt håndteret i tætte relationer og netværk.

Columbus er et børsnoteret selskab med over 28 års veldokumenteret succes i branchen, og vi har en fortsat ambitiøs vækststrategi. Vores 2000 ressourcer i 18 lande gør virkelig en forskel, og vi leverer mere end 1,5 million konsulenttimer årligt.

”Du bliver en del af en sprudlende vinderkultur, hvor du kan byde ind på projekterne og skabe en lovende karriere. Vi gør meget for at hjælpe hinanden med at nå vores mål og lære af hinanden.”

Vores kernekompetencer er Microsoft Dynamics-arkitekturen samt relevante tillægsløsninger, men vi servicerer hele porteføljen omkring kundens løsning.

Ansvar for langvarige kunderelationer gennem finans- og HR-løsninger

Som finans- og HR-konsulent bliver du en afgørende ressource, og du motiveres af altid at være up to date på dit faglige felt.

Du får din hverdag hos vores kunder eller på vores kontor i Aarhus, Aalborg eller Ballerup, alt efter hvor du bor.

Dit ansvarsområde strækker sig over hele leveringsforløbet, og dine opgaver er varierede og forskelligartede. Du er kundens primære sparringspartner, og du sikrer, at løsningen fungerer som ønsket og afdækker de nye behov. Dine opgaver inkluderer at:

  • Rådgive og supportere om løsninger til finans, tidsregistrering, rejseafregning og HR/Talent til Microsoft Dynamics AX/D365FO
  • Tage det funktionelle ansvar for kundens løsning
  • Gennemføre analyser og udarbejde dokumentation i relation til funktionel løsningsdesign
  • Estimere opgaver
  • Planlægge dine opgaver og afstemme med kunden samt projektledere
  • Deltage i undervisning og træning ude hos kunden
  • Du er fleksibel omkring spidsbelastninger
  • Du behersker engelsk i skrift og tale

Lækre forhold og en motiverende og positiv atmosfære

Vi tænker og agerer globalt og arbejder med teams på tværs af flere tidszoner – lige fra Indien til USA. På vores danske kontorer hvor størstedelen af dine arbejdsdage vil være, har vi daglig morgenmad, frugtordning, drikkevarer, fredagshygge og meget mere. Men vigtigst af alt så har vi en god omgangstone med plads til både humor og faglighed.

”Vi har et supergodt socialt miljø, hvor vi er mange, der tager på skiture sammen på tværs af afdelinger. Derudover har vi løbeklubber, vinsmagninger og meget andet socialt.”

Udadvendt og professionel konsulent

Du kommer måske fra en stilling som lønmedarbejder med et stort hjerte for IT, eller du kommer fra en lignende konsulentstilling eller noget helt tredje med brændende interesse for finans, tidsregistrering, rejseafregning og HR. Har du også kompetencer indenfor løn, er det et ekstra benefit, men på ingen måder et krav.

Du skal kunne trives i arbejdet med Microsoft Dynamics AX/D365FO samt være åben for at få en bredere viden på applikationen.

Du kan agere i konsulentrollen, trives hvor tingene går stærkt og med mange forskellige interessenter. Helt konkret lægger vi vægt på, at du:

  • Har erfaring med og forståelse for finans
  • Har viden om tidsregistrerings-, rejseafregnings- og HR-processer
  • Er forretningsbevidst og kundeorienteret
  • Ideelt har du erfaring med ERP-systemet Microsoft Dynamics AX/D365FO eller erfaring fra lignende ERP-systemer
  • Er yderst struktureret, så du altid har et gyldent overblik over projektet
  • Taler og skriver engelsk flydende
  • Har en relevant økonomisk uddannelse.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på +45 72 45 90 74.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus, Aalborg eller Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.