Find Job

Integration Manager

Vi søger en Integration Manager til systemmæssige kundeintegrationer. Brænder du for udvikling og teknologi? - så kan vi tilbyde dig et job med spændende udfordringer i en international virksomhed.

Som Integration Manager bidrager du til Prime Cargos fortsatte udvikling indenfor kvalitet og service med fokus på kundeintegrationer. Dette inkluderer:

  • at sikre at vi kan møde vores kunders behov for fleksible løsninger i samarbejde med en bred vifte af kollegaer og partnere.
  • at sikre et tæt samarbejde på tværs af afdelinger og landegrænser.
  • at sikre udbredelsen af kendskabet til integrationsprocesser og sammensætning af løsninger til kunderne.
     

Ansvarsområder og arbejdsopgaver

Integration Manager varetager følgende ansvarsområder:

  • ansvar for behovsafdækning samt analyse forud for opstart af integration.
  • udvikling og eksekvering af integration i samarbejde med interne kollegaer og eksterne partnere.
  • ansvar for oprettelse, integration og test og godkendelse af logistikløsninger i henhold til aftaler mellem kunder, partnere og Prime Cargo.
  • ansvaret for facilitering og kommunikation.
  • ansvaret for kontinuerlig videreudvikling af Prime Cargos integrationsløsninger i samarbejde med vores operationelle afdelinger.
  • ansvarlig for effektiv udnyttelse af teknologi og samarbejdsaftaler i integrationsøjemed.
  • at sikre intern dokumentation af de integrerede løsninger, således at disse kan overdrages til support-teamet efter afsluttet integration og sikre den fremadrettede drift af løsningen.
  • at sikre understøttelse af salgs- og logistikfunktioner, således at disse er klædt på til dialog med kunderne.
     

Organisatorisk placering

Business Excellence er centralt placeret i organisationen og understøtter størstedelen af forretningsområderne direkte eller indirekte, både i Danmark og i Polen, Kina og USA.

Integration Manager indgår som en del af et team og refererer til Prime Cargos Head of Business Excellence. Integration Manager forventes at indgå i et tæt samarbejde med de øvrige afdelinger, kunder og samarbejdspartnere om at nå konkrete og målbare resultater.

Team

Afdelingen består af et globalt team på 20 højt kvalificerede medarbejdere med hver deres specialområder som blandt andet dækker projektledelse, systemarkitektur, distributionsintegration, kundeintegration, leverandørstyring, operationel support, innovation og procesoptimering. Teamet arbejder således organisk sammen omkring mange kernefacetter af værdikæden og er afhængig af effektiv kommunikation, samarbejde og individuel ansvarsfølelse.
Alle medarbejdere forventes at besidde et højt servicegen, være dygtige facilitatorer og har i det daglige arbejde mange bolde i luften og en meget stor snitflade til alle dele af forretningen. Dette betyder at konstruktiv, coach'ene og nærværende kommunikation er en vigtig del af arbejdet i Business Excellence.

Krav til kompetencer og profil

  • Flere års erfaring fra enten IT-branchen og/eller logistikerhverv.
  • Solid IT-teknisk forståelse og erfaring med Warehouse Management-systemer.
  • Gode kommunikationsegenskaber, på både dansk og engelsk, og dygtig til kunderelationer.
  • Et godt humør og en positiv tilgang til arbejde og kolleger i et internationalt miljø.
  • En dygtig holdspiller som formår at være en aktiv del af afdelingen, men samtidig har evnen til at arbejde vedholdende og struktureret, også i travle perioder.
  • Evner til at kommunikere klart med alle funktioner i organisationen (IT, operation, ledelse, samarbejdspartnere og kunder) i både skrift og tale.
     

Vi tilbyder

Vi er en CSR-ansvarlig virksomhed, hvor vi hylder talenter. En virksomhed hvor udviklingen går hurtigt og omgangstonen er uformel. Vores værdier er fleksibilitet, pålidelighed, engagement og innovation. Vi har en aktiv personaleforening, kantineordning, sundhedsforsikring for medarbejderne og dertil en masse engagerede kolleger. Løn aftales efter kvalifikationer.

Yderligere information

Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Head of Business Excellence Ronni Holmvig Strøm på mail rost@primecargo.com.

Ansøgningsfrist: 28. juli 2019.

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt og løbende. Vi modtager kun ansøgninger udfyldt online.


Om Prime Cargo 

Prime Cargo er en speditionsvirksomhed som leverer transport, lager og e-Commerce ydelser til vores kunder i Nordeuropa, Asien og Nordamerika. Vi har kontorer i Danmark, Polen, USA, Kina og Hong Kong og vi er i alt ca. 600 medarbejdere.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Kolding

Cookies on it-jobbank

We use cookies for statistical purposes and to make our website more user-friendly. Cookies are set by it-jobbank and our partners. If you click through to the page, you accept that cookies will be set for these purposes. Read more here about how we use cookies, as well as how you can opt out of cookies. You can withdraw consent at any time by deleting cookies.