Find job

Dynamisk Administrativ -/Økonomimedarbejder søges til SAP og IT-konsulenthus

Accuro er et SAP og IT-konsulenthus med hovedkvarter på Frederiksberg samt afdeling i Kiev, Ukraine. Vi er kunder og konsulenters rekrutteringspartner og placerer specialister inden for SAP og IT hos vores mange gode kunder i hele Norden. Vi rekrutterer både til freelanceprojekter, til faste stillinger samt nearshore.

Vi er et hold af 11 dedikerede medarbejdere dækkende over rekruttering, administration, marketing, salg og så vores direktør og ejer. Vi har travlt, og de sidste fem år i træk er vi blevet kåret som Børsen Gazelle-virksomhed.

På kontoret på Frederiksberg vil du indgå i et uhøjtideligt miljø med højt til loftet, kort vej til beslutningerne og en hel masse grin. Der er plads til sparring, men det forventes, at du hurtigt indgår i teamet og bidrager til forretningen.

Vi søger en medarbejder til at løse opgaver som:

  • Fakturering af kunder
  • Betaling af leverandører
  • Bogføring
  • Håndtering af bonusafregning
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre interne projekter.
     

Har du erfaring fra en tilsvarende stilling, gerne inden for samme branche, er det et plus. Og så er det vigtigt, at du har lyst til at blive en del af et team, hvor det er helt naturligt, at alle giver et nap med dér, hvor behovet er.

Om dig

Vi håber, at du:

  • er udadvendt, smilende og positiv – det vil nemlig ofte være dig, som vores kunder og konsulenter har den sidste kontakt med, og det er vigtigt, at vi altid efterlader det bedste aftryk.
  • er serviceminded over for vores kunder, konsulenter og øvrige samarbejdspartnere.
  • taler og skriver flydende dansk og engelsk. Kan du brillere på flere sprog, er det kun et plus.
  • er en ferm bruger af Microsoft Office-pakken, særligt Excel.
  • har erfaring med e-conomic.
  • erfaring med MS CRM 2016 er et plus, men ikke et krav.
     

Som vores nye administrative medarbejder er det vigtigt, at du er struktureret og ansvarsbevidst, da vi er i en branche, hvor det til tider går stærkt. Derudover at du forstår, at din stillings karakter betyder, at du skal levere til fastsatte deadlines. Du vil referere direkte til Accuros CEO.

Det praktiske

Det nøjagtige timetal afhænger i nogen grad af hvor mange opgaver du har lyst til at kaste dig over (Vi forestiller os et sted mellem 25-37 timer om ugen). Der vil med andre ord være mulighed for, at du kan være med til at præge rollen. Vi er en dynamisk virksomhed hvor der sker meget og derfor er det af væsentlig betydning for os, at du ser muligheder fremfor begrænsninger når det kommer til opgaver.  Det præcise timeantal aftales nærmere med den rette kandidat alt efter, hvad der også passer bedst ind for dig i dit liv.

Lyder stillingen som noget for dig?

Det håber vi. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, da dine kompetencer og erfaringer er vigtigst.

Send din ansøgning, CV samt eventuelle relevante bilag via ansøgningsknappen "Søg jobbet her". Vi står og mangler dig, og derfor behandler vi ansøgninger løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Recruitment Manager Camilla Nøhr på tlf. + 45 5230 6511.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Frederiksberg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.