Find job

Erfaren Dynamics NAV/365 Business Central konsulent

Lyder dette som noget for dig?

Hos Logos Consult har vi fokus på, at:

  • Du når dine mål og deadlines – uden at gå på kompromis med et velafbalanceret arbejds- og privatliv.
  • Allokere realistisk tid til opgaverne – vi kommunikerer med hinanden og vi afstemmer, hvem, der gør hvad.
  • Du videreudvikler dig, så du altid har kompetencerne til at gøre dit job bedst muligt.
     

Vi er meget opmærksomme på, at vi tilføjer opgaver og udvider dit kompetencefelt i et tempo, der passer dig. Hermed oplever du en god start hos os og i dit samarbejde med vores kunder.

Lyder dette som noget for dig, så glæder vi os til at byde dig velkommen som vores nye kollega.

Dine opgaver

Hos Logos Consult leverer vi Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV-løsninger til mellemstore virksomheder i Danmark.

Som konsulent bliver dine opgaver:

  • Analyse af kunders forretningsprocesser
  • Afholdelse af workshops
  • Rådgivning
  • Support
  • Undervisning, både ude hos kunden og i vores egne kursuslokaler
     

Vi forventer, at du har et indgående kendskab til Microsoft Dynamics NAV og/eller 365 Business Central og solid praktisk erfaring med programmets funktionalitet til at understøtte økonomi og handel samt enten projektstyring eller produktionsstyring.

Om dig

Vi forventer, at:

  • Du har minimum 3 års erfaring som Dynamics NAV og/eller 365 Business Central konsulent
  • Du kan arbejde selvstændigt og selv styre dialogen med kunder for at følge op på opgaver
  • Du kan indgå i projektarbejde og samarbejde med kunde, andre leverandører og kolleger for at nå i mål med projektet
     

Du finder det spændende at finde løsninger, der dækker kundens behov – både ved at vælge den rigtige funktionalitet i standardprogrammet og ved at definere robuste programtilpasninger i samarbejde med vores udviklingsafdeling.

Du får mulighed for at tage ansvar for projekter og indgå tæt samarbejde med kunderne. Vi arbejder i teams i forbindelse med Dynamics NAV/Business Central implementeringer, og du vil derigennem få den rolle, der passer bedst muligt ind i dit speciale. Du skal kunne beherske dansk i skrift og tale.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring som konsulent inden for økonomi eller i dag sidder i en økonomifunktion som f.eks. økonomichef eller lignende.

Hvorfor skal du fortsætte din karriere hos Logos Consult?

Du får afvekslende og spændende opgaver med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Vi arbejder altid med de nyeste Business Central/NAV-versioner, så alle vores medarbejdere tilegner sig løbende opdateret viden om vores kerneprodukt og teknologierne omkring det.

Vi har en stærk tradition for at støtte og hjælpe hinanden, når ny viden skal tilegnes og når vanskelige opgaver skal løses.

Du får en leder, der forstår dine faglige udfordringer, giver sparring, og samtidig støtter dig i din faglige og personlige udvikling.

Her kan du møde én af dine kommende kolleger og se, hvordan Logos Consult er som arbejdsplads.

Ansættelse på attraktive vilkår

Vi har gennem mere end 20 år vist en stabil fremgang, der har betydet konstant udvikling og jobtryghed for de ansatte. Derfor har vi også en for branchen ganske høj gennemsnitsanciennitet.

Vi tilbyder ansættelse på attraktive vilkår, bl.a. med flekstid, så du kan indrette din arbejdsdag på en måde, der også giver dig tid til familie og privatliv. Du har også mulighed for at arbejde på nedsat tid. Lønmæssigt matcher vi selvfølgelig niveauet i IT-branchen, og lønnen vil modsvare dine kvalifikationer og resultater. Vi tilbyder derudover en bonus-ordning med realistiske mål.

Vi har flere medarbejderfordele såsom flekstid, sundhedsforsikring, frokostordning, fleksibel pensionsordning samt fri telefon og internet.

Arbejdssted

Vi har afdelinger i både Vejle og Allerød, men du bliver tilknyttet vores kontor i Allerød.

Kontoret i Allerød ligger tæt på motorvej, så det er nemt at komme til og fra arbejdspladsen. Vi tilbyder desuden fri parkering til alle.

I Allerød ligger der en S-togstation nær kontoret, så det er nemt at komme på arbejde for dig, der f.eks. bor i København.

Du har desuden mulighed for at arbejde hjemme, når det er nødvendigt.

Bettina Wæde assisterer os i rekrutteringsprocessen og kan kontaktes på telefon 4010 0220.

Er du interesseret i jobbet?

Send en kort ansøgning og dit CV til konsulentchef Torben Nymann Nielsen på tnn@logosconsult.dk.

Tiltrædelse er efter aftale. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.


Om Logos Consult A/S

Vi lægger vægt på at skabe langvarige kunderelationer. At det lykkes kan ses af, at 75 % af vores kunder har været hos os i mere end 5 år. Vi betjener flere hundrede kunder og gennemfører mellem 30 og 50 implementeringsprojekter om året. I de senere år har vi implementeret flere hundrede projekter baseret på den nyeste generation af programmet.

Vi er et stærkt team af erfarne eksperter, udviklere og konsulenter inden for Microsoft Dynamics 365 Business Central/Dynamics NAV.

I flere end tusinde tilfælde har vi bevist, at enhver virksomhed, uanset størrelse og branche, kan bruge Business Central/Dynamics NAV til håndtering af administrative processer. Det handler om at se de muligheder, programmet rummer og om at få virksomhedens arbejdsprocesser optimeret, så den får fuldt udbytte af standardprogrammets funktionalitet.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Allerød

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.