Find job

Business Developer til offentlige kunder

Commentor er kåret til Danmarks dygtigste it-virksomhed og har de seneste år oplevet markant vækst. For fortsat at styrke væksten søger vi en Business Developer til det offentlige segment.

Du skal kunne trives i en dynamisk virksomhed i vækst, være udadvendt og elske at have kundekontakt. Og så er det et must, at du kan og vil gøre en forskel.

Commentor er et dansk udviklingshus, der leverer specialudviklede softwareløsninger i forretningskritiske områder. Med kontorer i København og Aalborg efterstræber vi, at tilbyde vores kunder det bedste samarbejde, og derigennem understøtte vores kunder i at digitalisere på bedst mulig vis.

Som uafhængig it-leverandør arbejder vi både med levering af softwareudviklingsprojekter, teknisk rådgivning og services. Med udgangspunkt i udvikling og forbedring af vores kunders konkurrenceevne på markedet, tilbyder vi kompetencer inden for produktudvikling og effektivisering af eksisterende forretningsgange, herunder konsulentydelser, rådgivning og udvikling inden for integration, portaler, cloud, applikation management, m.m.

Dit nye job

Gennem nysalg, mersalg og relationspleje til it-chefer, udviklingschefer og øvre ledelse hos større offentlige styrelser, instituioner og myndigheder i Danmark, sikrer du kundens fortsatte gode oplevelse med Commentor.

Du får det kommercielle ansvar for samarbejde med udvalgte nye offentlige kunder, primært på Sjælland. Din hovedopgave er, at udvide engagementer i dybden og i bredden med det formål at skabe øget værdi for begge parter.

Du vil have et meget kompetent team omkring dig bestående af de teknisk dygtige konsulenter og projektledere. Ligeledes vil du være en del af et lille fokuseret offentligt salgsteam, hvor du vil få sparring og erfaringsudveksling samt Bid-bistand ifm. udbudssager. Ligeledes samarbejder vi med det private salgsteam om at opnå den fælles opgave; at understøtte virksomhedens kraftige vækstambitioner.

Dine kompetencer

  • Du skal være i besiddelse af en stor evne til at sætte dig ind i kundernes hverdag, forretning og organisation, koblet med en viden om eller interesse indenfor offentlig digitalisering og IT. Dette er en evne, der skal bruges til at kunne identificere og oparbejde forretningsmuligheder og forstå vores kunders behov og handlemuligheder i offentlige indkøb. I jobbet er der konstante udfordringer, og der er aldrig to salgsprocesser der er helt ens
  • Du arbejder meget struktureret i din tilgang til din kunde portfolio og ved, at det er dig, der skal identificere forretningsmulighederne igennem kontakten og dialogen med de mange stakeholders, der er hos den enkelte kunde
  • Gode netværkskompetencer er vigtige, da evnen til at etablere og vedligeholde langvarige kunderelationer er essentiel
  • Du har et stort drive og selvstændighed, der gør at du kommer igennem de lange salgs- og udbudsprocesser og er med til at høste frugten når succesen opnåes
  • God evne til at formulere dig på skrift, ifm. tilbuds- og udbudsbesvarelser m.m.
  • En naturlig forståelse for anvendelse af salgsværktøjer
     

Om dig

Det er vigtigt for os, at du bliver en succes, derfor regner vi med, at du:

  • Har erfaring med salg til det offentlige segment
  • Du er bekendt med SKI rammeaftalerne og har erfaring med udbudsprocesser
  • Er en passioneret sælger med øje for nye forretningsmuligheder – og indgange til kunden
  • Du kan opbygge, fastholde og udbygge den gode relation og føre en dialog med kunden omkring den løsning der giver dem størst værdi
  • Motiveres af jobbets muligheder for både at optræde som sælger og rådgiver
  • Er som person udadvendt, opsøgende og en team player
  • Sikrer et højt kvalitetsniveau i dit arbejde og overholder aftaler og deadlines
  • Har gennemslagskraft, tør udfordre kunderne og formår at træffe beslutninger
  • Er en stærk kommunikator, der evner at formidle tanker og idéer – både mundtligt og skriftligt
  • Har en relevant uddannelsesbaggrund
     

Vi glæder os til at lære dig at kende!

Så skynd dig at sende din ansøgning. Vi behandler løbende de indkomne ansøgninger og ansættelsesdato vil være hurtigst muligt.

Læs mere om din nye arbejdsplads på: www.commentor.dk.

Lokation:

Arbejdsstedet vil være på vores kontor i Glostrup og hos kunder i Hovedstadsområdet.

Kontaktperson:

Didan Tofiq, tlf. 61 73 78 35.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Glostrup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.