Find job

Gyldendal søger en erfaren Teamlead med bred teknisk viden og stort servicegen til Helpdesk-teamet

Kunne du tænke dig at blive en del af Gyldendals Helpdesk og arbejde i hjertet af København? Er du en erfaren og dygtig IT-supporter med en bred teknisk viden, samt ønsket om at sætte retningen og koordinere helpdesk-teamet i det daglige? Og har du lyst til at møde kollegaer i huset på forskellige niveauer? Så skal du læse videre her.

Helpdesk-teamet består af tre fastansatte IT-supportere, hvoraf du bliver den fjerde med en koordinerende rolle. I daglige arbejder Helpdesk-teamet tæt sammen med Infrastruktur-teamet, og du vil referere til driftschefen.

Helpdesk-teamet er en del af Gyldendals IT-afdeling består af ca. 40 medarbejdere, som arbejder både med application management, softwareudvikling, store projekter samt drift og udvikling af vores IT-platforme. Vi er en dynamisk afdeling med mange kompetencer og afvekslende arbejdsopgaver. Du kan forvente en selvstændig arbejdsgang, et uformelt arbejdsmiljø og gode, dedikerede kollegaer.

Erfaren og serviceminded supporter

Som Teamlead i Gyldendals Helpdesk er du IT-afdelingens ansigt og stemme i huset, men har også en central rolle i teamet. Det er derfor vigtigt, at du både kan smile i telefonen og være behjælpelig ved ”On site”-opgaver. Du skal kunne koordinere, kommunikere og prioritere opgaver i en travl hverdag samt følge dem helt til dørs. Du skal gå op i at tænke forbedringer og helheder – gerne jagte hovedårsagen til et problem i stedet for blot at symptombehandle.

Du bliver glad af at levere en god service til dine kollegaer. Du ønsker at tage ansvar for arbejdet inden for dit område og deltager aktivt i opgaverne.

Dine ansvarsområder

  • Udarbejdelse og implementering af forbedringer i Helpdesk
  • Opretholde et overblik, følge op og hjælpe med prioritering af opgaver
  • Etablering af klar og tydelig kommunikation internt i teamet og til kollegaerne i hele virksomheden
  • Udarbejdelse og opfølgning af KPI’er
  • Vedligeholdelse af dokumentation og arbejdsgangsbeskrivelser i samarbejde med teamet
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af et servicekatalog, samt etablering af synlighed.
     

Dine faglige kvalifikationer

Du får brug for din brede, alsidige IT-viden, da vi har mange forskellige systemer, der alle kan generere opgaver, som skal løses. Du må gerne have flere års erfaring fra en lignende stilling og indsigt i nedenstående teknologier og arbejdsområder:

  • Brugerbehov: Print, WIFI/Netværk, telefoni og arbejdspladser
  • Office 365: Bruger administration og struktur, samt indsigt i Exchange Online, Teams og Office-produkterne
  • Active Directory: Brugeradministration, tildeling af rettigheder, managers, ændringer og optimeringer
  • Hardware: Håndtering af hardware i form af køb og salg, samt leverandør håndtering.
     

Derudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til en eller flere af nedenstående teknologier og arbejdsområder:

  • TopDesk: IT Service Management system til håndtering af opgaver
  • Desktop Management: Herunder Windows 10 images, pakker, vedligehold og optimeringer
  • Intune: Device og Application management samt politikker.
     

Dine personlige kvalifikationer

  • Du er god til at bevare overblikket i pressede situationer
  • Du har humor og skaber god stemning omkring dig
  • Du er god til at vidensdele vigtige informationer med dine kollegaer
  • Kollegaer, der har brug for din hjælp, føler sig altid godt behandlet
  • Du vil gerne udvikle dig både personligt og fagligt
  • Du er en teamplayer, men også god til at arbejde selvstændigt.
     

Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Thomas Knappe på telefon: 23 63 29 06.

Din ansøgning

Send din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag i en samlet PDF-fil til os på e-mail: ansoegning5@gyldendal.dk – senest d. 16. august 2019.

Tiltrædelse d. 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende.


Om Gyldendal

Gyldendal A/S blev grundlagt i 1770 og er Danmarks ældste og største forlag. Gyldendal A/S tæller også datterselskaberne Rosinante & Co, Guide2Know, Systime, MentorDanmark og Publizon.

I Gyldendal får du en alsidig og kreativ arbejdsplads med mange forskellige medarbejder-profiler. Det fælles kendetegn på tværs af organisationen er en høj grad af arbejdsrelateret stolthed såvel som indlevelse og engagement i sit arbejde samt en menneskeorienteret tilgang, hvor man på en og samme tid vil hinanden og forretningen det bedste.

Du får din daglige gang i Klareboderne i indre København i Gyldendals historiske lokaler, som huser ca. 380 medarbejdere. I hele koncernen er vi knap 500 ansatte.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.