Find job

Teamleder til IT-udviklingsafdeling

Vil du være en del af udviklingen af en spændende arbejdsplads i den finansielle sektor og brænder du for teamledelse og agil udvikling? Så er stillingen som teamleder i vores IT-udviklingsafdeling sikkert noget for dig.

Som afdeling arbejder vi kontinuerligt på at automatisere og digitalisere arbejdsgange og processer til gavn for vores kunder, medarbejdere og dermed den fremtidige udvikling af AL Finans. Som teamleder vil du få det ledelsesmæssige ansvar for pt. 3 interne IT-udviklere samt det projektmæssige ansvar for et eksternt team på 4 udviklere, og du vil referere til Strategi & Forretningsudviklingsdirektøren.

IT udvikling er en del af afdelingen Strategi & Forretningsudvikling, der i alt består af 9 kompetente og engagerede medarbejdere, som primært beskæftiger sig med IT drift og udviklingsprojekter.    

Primære arbejdsopgaver:

  • Daglig ledelse af dit team
  • Ansvarlig for at der eksekveres på projekter med kvalitet og til aftalte deadlines
  • Ansvarlig for at de udviklede løsninger holder en høj kvalitet, herunder at der etableres en sund IT-arkitektur
  • Ansvarlig for at udviklede løsninger er gennemtestede og velbeskrevne inden idriftsættelse
  • Ansvarlig for at der løbende arbejdes efter best practices omkring softwareudvikling
  • Ansvarlig for at der er en god dialog i spændingsfeltet mellem IT og forretning, og formår at omsætte ideer og udfordringer til konkret udvikling.
     

Vi forventer at:

  • Du har en god lederprofil og kan motivere dit team og folk omkring dig
  • Du har en baggrund indenfor softwareudvikling (.net-platform/C#) og har erfaring med agile udviklingsmetoder
  • Du med din baggrund og faglighed kan sparre og udfordre udviklernes løsninger, metode og arkitektur
  • Du er ambitiøs og professionel med et højt energiniveau
  • Du er struktureret, analytisk og i stand til at skabe overblik og have mange bolde i luften
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du har gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligt.
     

Vi kan tilbyde følgende

En spændende hverdag, hvor du skal tænke kreativt og løsningsorienteret. En stilling med frihed under ansvar, hvor de foretrukne værdier er ansvarlig, innovativ og værdiskabende. Du får muligheden for at arbejde sammen med et team af engagerede og kompetente kolleger, hvor der hersker en fri og uformel omgangstone. En lønpakke, der matcher dine kvalifikationer. Bonusordning, en god pensionsordning og en række medarbejdergoder såsom sundhedsforsikring mv. vil også være en del af ansættelsen.

Din nye arbejdsplads

I AL Finans A/S er vi en stab på 84 dygtige og engagerede medarbejdere, og vores vigtigste opgave er at skabe den helt rigtige finansielle løsning til vores kunder. AL Finans ønsker at være den finansielle partner, som er specialist i løsninger indenfor lån og leasing, primært af biler, samt på factoring.

Vi er datterselskab af Aktieselskabet Arbejdernes Landsbank og har således et stærkt bagland.

Se mere om os på: www.alfinans.dk

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019 eller hurtigst muligt. Har ovenstående fanget din interesse, opfordres du til at sende din ansøgning, CV samt relevant dokumentation til følgende mailadresse job@al-finans.dk mærket ”Teamleder”.

Ansøgningsfristen er mandag den 2. september 2019. Vi afholder samtaler løbende.

Vil du vide mere om stilingen, er du velkommen til at kontakte Strategi & Forretningsudviklingsdirektør Johan Aagaard på telefon 22 69 43 09.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.